Volvo 700 Vereniging, controle e-mail adres
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2015 20:56 #1103899
door V700 register
Volvo 700 Vereniging, controle e-mail adres is gemaakt door V700 register
Volvo 700 Vereniging, controle e-mail adres ???
Klopt dat, of heb ik spam of zo iets .
Klopt dat, of heb ik spam of zo iets .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2015 21:11 #1418787
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt
Henk,alleen heb jij spam.
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2015 22:07 #1418789
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Klopt
Hallo Henk
Dit klopt. De vereniging probeert zijn emailadressenbestand up to date te houden. Helaas melden mensen vaak zelf niet als ze een nieuw emailadres gaan gebruiken.
groetjes
Mathy
Dit klopt. De vereniging probeert zijn emailadressenbestand up to date te houden. Helaas melden mensen vaak zelf niet als ze een nieuw emailadres gaan gebruiken.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2015 22:59 #1418791
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt helemaal !
Klopt helemaal Henk.
Ik heb de mail hoogstpersoonlijk geschreven want ik wil de administratie 100% hebben. Tevens zal ik af en toe een mail naar de leden sturen met de komende activiteiten. Doordat de factor wat later is door oa de ALV zijn er leden niet op de hoogte van de activiteiten omdat lang niet iedereen het forum bezoekt.
De hier meelezende leden die van mij GEEN mail hebben gehad graag even een mailtje naar secretaris@volvo700vereniging.nl dan zet ik het in het systeem. De leden van wie ik geen of een verkeerd adres heb gaan een brief met deze vraag krijgen.
Overigens valt het resultaat mij heel erg mee. Heb een kleine 400 mails gestuurd (van de rest staat er geen mailadres in het systeem) en heb nog geen 20 onbezorgd retour gehad. Wel bijna 350 reply's met verrassende reacties
De mail wordt dus duidelijk gelezen door de leden waarvoor hartelijk bedankt !
Dus Henk maak je niet ongerust. Je had ook even kunnen bellen mijn nummer stond onderaan de mail. En Spam komt van mensen die wat willen verkopen, dat stond geloof ik niet in het mailtje
Ik heb de mail hoogstpersoonlijk geschreven want ik wil de administratie 100% hebben. Tevens zal ik af en toe een mail naar de leden sturen met de komende activiteiten. Doordat de factor wat later is door oa de ALV zijn er leden niet op de hoogte van de activiteiten omdat lang niet iedereen het forum bezoekt.
De hier meelezende leden die van mij GEEN mail hebben gehad graag even een mailtje naar secretaris@volvo700vereniging.nl dan zet ik het in het systeem. De leden van wie ik geen of een verkeerd adres heb gaan een brief met deze vraag krijgen.
Overigens valt het resultaat mij heel erg mee. Heb een kleine 400 mails gestuurd (van de rest staat er geen mailadres in het systeem) en heb nog geen 20 onbezorgd retour gehad. Wel bijna 350 reply's met verrassende reacties
Dus Henk maak je niet ongerust. Je had ook even kunnen bellen mijn nummer stond onderaan de mail. En Spam komt van mensen die wat willen verkopen, dat stond geloof ik niet in het mailtje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2015 23:00 #1418792
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar blij te horen dat ook
Maar blij te horen dat ook jouw adres klopt Henk want je hebt het mailtje gehad 
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2015 23:35 #1418793
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Lol
Lol, humor.
Hihi.
Groetjes,
Gerben
Hihi.
Groetjes,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2015 10:23 #1418829
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Ik ben iemand die niet snel veranderd met dingen .
Ik woon nog steeds in ons eerste koophuis ,heb nog steeds dezelfde vrouw
ook de auto op de oprit is nog steeds hetzelfde en m,n werk doe ik ook al bijna 30 jaar.
oei,eigenlijk ben ik best wel saai...
Groeten van een simpele ,saaie maar wel gelukkige Henk .
(die geen spam heeft ,maar wel een beetje exzeem)
Ik woon nog steeds in ons eerste koophuis ,heb nog steeds dezelfde vrouw
ook de auto op de oprit is nog steeds hetzelfde en m,n werk doe ik ook al bijna 30 jaar.
oei,eigenlijk ben ik best wel saai...
Groeten van een simpele ,saaie maar wel gelukkige Henk .
(die geen spam heeft ,maar wel een beetje exzeem)
Moderators: Jerry Stam