Autoweek video rollenbanktest 740 GLE 2.0
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2015 16:04 #1103624
door Lex Stax
Autoweek video rollenbanktest 740 GLE 2.0 is gemaakt door Lex Stax
Waarde Volvisti,
Altijd weer leuk, een video van Autoweek. Deze keer met een 740 2.0. Zie hier voor het resultaat m.b.t. paardekrachten en Newtonmeters:
www.autoweek.nl/video/4548/op-rollenbank-volvo-740-20-gle
Altijd weer leuk, een video van Autoweek. Deze keer met een 740 2.0. Zie hier voor het resultaat m.b.t. paardekrachten en Newtonmeters:
www.autoweek.nl/video/4548/op-rollenbank-volvo-740-20-gle
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2015 20:37 #1417444
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic trouwens
voor de puristen onder ons; dit is een B200E 118pk versie. Heb ik even nagezocht voor deze auto in de greenboek van het jaar 1986
. Daarnaast heeft hij niet de toeren gedraaid, vol vermogen, die de motor moet draaien om deze waarde te bereiken.
Daarnaast komt bij een k-jet de benzinedruk, de warmup-regelaar, valse lucht, de injectors, etc etc zeer nauw. Samen met 95 RON is dit resultaat mooi.
Hij staat trouwens ook in ons blad.
Daarnaast komt bij een k-jet de benzinedruk, de warmup-regelaar, valse lucht, de injectors, etc etc zeer nauw. Samen met 95 RON is dit resultaat mooi.
Hij staat trouwens ook in ons blad.
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 07:58 #1417453
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Mooi man
Leuk flimpje, goed resultaat. Iets minder PKs, maar wel meer trekkracht. Met 167 Nm zit je bijna aan een diesel-achtige weaarde
. Keep her rolling!
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 20:13 #1417464
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic idd dat is de bedoeling
Ik hoop dat haar nog 7 tot 8 jaar goed kan houden dan kunnen de kinderen er in gaan rijden. Dat is het doel. Maar de lak op het dak en de zijkanten beginnen te vervagen....en ik heb een kleine maar vervelende lekkage die ik nog niet helemaal heb opgelost rechts onderin. Maar daar wordt naar gezocht/aan gewerkt.
Moderators: Jerry Stam