vernieuwde marktplaats rubriek autoonderdelen
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2015 22:01 #1103468
door Daniel Wessels (GAST)
vernieuwde marktplaats rubriek autoonderdelen is gemaakt door Daniel Wessels (GAST)
Wanneer ik op marktplaats wil gaan brouwsen in de rubriek autoonderdelen, volvo onderdelen en dan filter op 940 en gebruikt dan krijg ik nog maar 0 resultaten ipv de +/-400 van voorheen.
Middels Mp contactformulier reeds probleem vermeld. Na veel antwoorden die nergrns op sloegen kreeg ik een iets beter te begrijpen antwoord.
Het komt er op neer dat je op onderdeel moet gaan zoeken (waar gern filter voor type is, alleen merk).
Wanneer ik zoeken gebruik en 940 ingeef en filter of gebruikt dan komen er zo'n 200 resultaten.
Ben ik de enige die dit niet begrijp? Ben benieuwd hoe jullie surfen op MP.
Mijns inziens Is het enige echte fijne van Mp mbt autoonderdelen nu ook gesloopt.
Grtz, Daniel
Middels Mp contactformulier reeds probleem vermeld. Na veel antwoorden die nergrns op sloegen kreeg ik een iets beter te begrijpen antwoord.
Het komt er op neer dat je op onderdeel moet gaan zoeken (waar gern filter voor type is, alleen merk).
Wanneer ik zoeken gebruik en 940 ingeef en filter of gebruikt dan komen er zo'n 200 resultaten.
Ben ik de enige die dit niet begrijp? Ben benieuwd hoe jullie surfen op MP.
Mijns inziens Is het enige echte fijne van Mp mbt autoonderdelen nu ook gesloopt.
Grtz, Daniel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-03-2015 22:19 #1416658
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic sinds
MP in zijn nieuwe omgeving zit en dat is 2 jaar geleden denk ik vind ik het 2 keer niks. Zie nu ook ineens dat alle oudere Volvo's niet meer zichtbaar zijn. Dus nu eerst Volvo 240 intikken en dan krijg je 246 resultaten, hmmmmmmmmmm vroeger was dit meer dan 1000 onderdelen. Sterker nog de 240 stond altijd stipt nr 1 met de hoeveelheid aangeboden onderdelen.
Nee MP is ruk en je betaalt je scheel aan de advertentie.
Ook ik heb in het verleden menig keer gemaild dat ik dingen mis die vroeger zo handig waren en er nu niet meer bij zitten. De site is steeds in ontwikkeling krijg je als antwoord. Tja wat moet ik daar nou mee.
Nee MP is ruk en je betaalt je scheel aan de advertentie.
Ook ik heb in het verleden menig keer gemaild dat ik dingen mis die vroeger zo handig waren en er nu niet meer bij zitten. De site is steeds in ontwikkeling krijg je als antwoord. Tja wat moet ik daar nou mee.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-03-2015 22:40 #1416659
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic ik
heb het hoor en of het logisch is weet ik niet maar druk op de home knop tik bijv Volvo 240 en je krijgt alles wat met Volvo 240 te maken heeft dan kan je links filteren op wat je wilt bijv. auto's of onderdelen. En dan heb ik ineens 1000 onderdelen. Of dit nou beter is of handiger maar mp maakt duidelijk onderscheidt in oud en nieuw. Onze auto's zijn gewoon niet meer van deze tijd is denk ik de conclusie van MP.
Wat wil MP hier nou mee bereiken?? Wat was er mis met de oude omgeving. MP is niet meer wat het was en ze zakken steeds meer af.
Wat wil MP hier nou mee bereiken?? Wat was er mis met de oude omgeving. MP is niet meer wat het was en ze zakken steeds meer af.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2015 23:02 #1416660
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic EBay integratie ?
Zouden ze niet gewoon proberen subtiel zo als eBay te worden?
Het is al van eBay toch ?
Het is al van eBay toch ?
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2015 15:39 #1416664
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Dat idee kreeg ik ook al
Dat idee kreeg ik ook al arjan. Alleen werkt het daar wel beter.
Ik doe al veel meer met ebay omdat ik aan duitse grens woon en postadressen zat heb in Duitsland.
Het surfen door marktplaats vond ik voorheen juist beter maar nu Is het niets meer.
En ja, wanneer je volvo 940 ingeeft krijg je wel resultaten maar echt niet allemaal. De helft ongeveer. Ik had er een paar bewaard. Deze bestaan nog wel maar met surfen op MP niet terig kunnen vinden...
Ik doe al veel meer met ebay omdat ik aan duitse grens woon en postadressen zat heb in Duitsland.
Het surfen door marktplaats vond ik voorheen juist beter maar nu Is het niets meer.
En ja, wanneer je volvo 940 ingeeft krijg je wel resultaten maar echt niet allemaal. De helft ongeveer. Ik had er een paar bewaard. Deze bestaan nog wel maar met surfen op MP niet terig kunnen vinden...
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2015 19:20 #1416667
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Heb net drie advertenties
Heb net drie advertenties geplaatst op Marktplaats (ze staan ook hier bij de advertenties: stoel, tapijt, middenconsole voor 940). Werkt prima. Ik zoek altijd met de nieuwste bovenaan. Dan heb je snel wat je wilt hebben.
Kortom, ik heb geen problemen met Marktplaats en hoe dat werkt.
Kortom, ik heb geen problemen met Marktplaats en hoe dat werkt.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2015 22:48 #1416674
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic In de rubriek volvo
In de rubriek volvo onderdelen Is ie niet te vinden.
Is wel te vinden maar waarom niet op een logische manier
Is wel te vinden maar waarom niet op een logische manier
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2015 12:45 #1416687
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe vind ik ze dan?
Als ik 940 aanvink krijg ik 1 ad en een berg commercieelen. als ik dat niet doe en sorteer op nieuwste bovenaan moet ik door alle v30 v40 enz ads heen. Ik kan ze niet vinden
Rob
Rob
Moderators: Jerry Stam