wie wil een stukje zweedse tekst vertalen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2015 18:33 #1103410
door V700 register
wie wil een stukje zweedse tekst vertalen? is gemaakt door V700 register
Wie wil over mijn schouders even meekijken op de site van
www.klracing.se
en dan
onder "kundservice" en dan "kopvillkor".
Het gaat over de manier van betalen.
Als ik het zo lees kan ik alleen met een creditcard (die ik niet bezit) betalen?
Ik wil wat nokkenastandwielen en dis.riem en krukastandwiel e.d. bestellen voor de 16V en
betalen met telebankieren maar dat gaat geloof ik niet lukken.
Groeten uit Sint Jansklooster,
Wilfred Areiter
onder "kundservice" en dan "kopvillkor".
Het gaat over de manier van betalen.
Als ik het zo lees kan ik alleen met een creditcard (die ik niet bezit) betalen?
Ik wil wat nokkenastandwielen en dis.riem en krukastandwiel e.d. bestellen voor de 16V en
betalen met telebankieren maar dat gaat geloof ik niet lukken.
Wilfred Areiter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2015 19:09 #1416497
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Alla beställningar som görs
Alla beställningar som görs utanför sveriges gränser måste förskottsbetalas. När KL Racing AB har tagit emot betalningen, skickas varorna till kunden.
Vooruit betalen voor iedere bestelling uit het buitenland, zodra de betaling binnen is worden de goederen verzonden naar de klant.
Eigenlijk geldt dat voor iedere internet aankoop natuurlijk. Ik denk dat ze dat ook gewoon voor zweedse klanten hanteren, ook in zweden worden geen produkten verzonden voor er betaald is.
Ik zou ze namens jou nog een mail kunnen sturen of zij bereid zijn een post of bankgironummer te geven waarop jij het verschuldigde bedrag kan storten maar het is toch ook niet zo moeilijk om wel één of andere betaalkaart aan te schaffen?
Ik wil alles voor je vertalen maar zoals zij het voorstellen is tegenwoordig de gebruikelijke manier van betalen.
Groeten,
Vooruit betalen voor iedere bestelling uit het buitenland, zodra de betaling binnen is worden de goederen verzonden naar de klant.
Eigenlijk geldt dat voor iedere internet aankoop natuurlijk. Ik denk dat ze dat ook gewoon voor zweedse klanten hanteren, ook in zweden worden geen produkten verzonden voor er betaald is.
Ik zou ze namens jou nog een mail kunnen sturen of zij bereid zijn een post of bankgironummer te geven waarop jij het verschuldigde bedrag kan storten maar het is toch ook niet zo moeilijk om wel één of andere betaalkaart aan te schaffen?
Ik wil alles voor je vertalen maar zoals zij het voorstellen is tegenwoordig de gebruikelijke manier van betalen.
Groeten,
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2015 08:41 #1416526
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Benieuwd.
Ik ben benieuwd of ik je met mijn vertaling heb kunnen helpen Wilfred. Of wil je meer vertaald hebben?
Ik heb ook nog aangeboden de firma een mail te sturen, de zaak uit te leggen en te vragen of zij een post of bankgiro rekening hebben waar jij het verschuldigde bedrag op kan storten.
Het is denk ik niet zoveel moeite iets van je te laten horen.
Groeten,
Ik heb ook nog aangeboden de firma een mail te sturen, de zaak uit te leggen en te vragen of zij een post of bankgiro rekening hebben waar jij het verschuldigde bedrag op kan storten.
Het is denk ik niet zoveel moeite iets van je te laten horen.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2015 23:43 #1416590
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aanname
het is een aanname van mij dat telebankieren in dit geval niet zou lukken.
ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
Als het niet hoeft schaf ik liever geen creditcard aan.
Dus ik ga gewoon bestellen en ik zie wel hoe ver ik kom.
Dank je wel voor het aanbod en de vertaling Ton!
Wilfred Areiter
ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
Als het niet hoeft schaf ik liever geen creditcard aan.
Dus ik ga gewoon bestellen en ik zie wel hoe ver ik kom.
Dank je wel voor het aanbod en de vertaling Ton!
Wilfred Areiter
Moderators: Jerry Stam