lekkage kofferbak GEVONDEN!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2015 13:36 #1103365
door V700 register
lekkage kofferbak GEVONDEN! is gemaakt door V700 register
Hallo,
Lekkage kofferbak gevonden, namelijk boven de achteruitrijlichten aan de buitenkant loopt het water naar binnen (afwatering kofferklep). Aan de binnenkant boven de achteruitrijlichten zijn twee delen metaal niet goed tegen elkaar gelast/ gekit (af fabriek). Daar druppelt het water naar binnen rechtstreeks de wangen van de auto in.
Heb reeds nieuwe achterlichten uit zweden laten komen, rood/wit geblokt! Kei mooi, vind ik!
Ik heb ze er nu voor de tweede keer opgezet met een dikke laag zachte kit (3M), maar helaas het probleem kwam dus uit andere hoek.
Nu krijg ik de onderste schroefjes van de achterlichten niet meer los, de schroef draait mee, dus afzagen en opnieuw. Want ze moeten er voor de derde keer af om het waterprobleem te verhelpen.
Lichtunits eruit, lek dichten, uiteraard aan de buitenkant en dan er weer op, pfff Om gek van te worden!!!
Leuke auto, maar dan moeten ze m wel goed in elkaar zetten.
De mijne is helaas een Belg, misschien is dát 't
Lekkage kofferbak gevonden, namelijk boven de achteruitrijlichten aan de buitenkant loopt het water naar binnen (afwatering kofferklep). Aan de binnenkant boven de achteruitrijlichten zijn twee delen metaal niet goed tegen elkaar gelast/ gekit (af fabriek). Daar druppelt het water naar binnen rechtstreeks de wangen van de auto in.
Heb reeds nieuwe achterlichten uit zweden laten komen, rood/wit geblokt! Kei mooi, vind ik!
Ik heb ze er nu voor de tweede keer opgezet met een dikke laag zachte kit (3M), maar helaas het probleem kwam dus uit andere hoek.
Nu krijg ik de onderste schroefjes van de achterlichten niet meer los, de schroef draait mee, dus afzagen en opnieuw. Want ze moeten er voor de derde keer af om het waterprobleem te verhelpen.
Lichtunits eruit, lek dichten, uiteraard aan de buitenkant en dan er weer op, pfff Om gek van te worden!!!
Leuke auto, maar dan moeten ze m wel goed in elkaar zetten.
De mijne is helaas een Belg, misschien is dát 't
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2015 15:20 #1416302
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja Ovlov heb ik ook gehad....
Samen met Timen staan zoeken .men ja hoor..de lasnaad daar lekte het doorheen..afgekit binnen en buiten zijde nu al weken droog.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2015 21:42 #1416360
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De
meesten zijn Belgen,sommige uitgezonderd (made in Zweden).
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2015 18:18 #1416370
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vraagje
Werd bij jou de achterbank met leuning ook nat, dat is momenteel bij mij het geval. Ik kan niet echt vinden waar het lekt. De doorvoeren van water stromen goed door als ik de tuinslang erop zet. Zie ook geen water binnen komen maar de bank en rugleuning zijn wel helemaal doorweekt van de afgelopen week (normaal staat de auto binnen, echter de boot moest in de garage)
Moderators: Jerry Stam