Leuk cadeau
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2015 11:32 #1103053
door V700 register
Leuk cadeau is gemaakt door V700 register
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor mijn vader, hij wordt binnenkort 65 en is een liefhebber van de Volvo 740.
Ik zat zelf te denken aan een weekendje Gent met bezoek aan de Volvo fabriek. Hebben jullie nog tips? Is een bezoek aan de fabriek in Gotenburg leuker?
Zijn er leuke (meerdaagse) tourtochten in Europa waar ik ons voor in kan schrijven?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Martijn
Ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor mijn vader, hij wordt binnenkort 65 en is een liefhebber van de Volvo 740.
Ik zat zelf te denken aan een weekendje Gent met bezoek aan de Volvo fabriek. Hebben jullie nog tips? Is een bezoek aan de fabriek in Gotenburg leuker?
Zijn er leuke (meerdaagse) tourtochten in Europa waar ik ons voor in kan schrijven?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Martijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2015 12:12 #1414955
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ...
In Gotenburg heb je er ook het Volvo museum bij maar is natuurlijk een stuk verder dan Gent. Ik ben 2 maal in Gent geweest en vond het beide keren erg indrukwekkend, maar niet zozeer vanwege de auto's maar meer vanuit kwaliteit, proces beheersing, Lean principes etc. Als het om de auto's gaat is het Volvo museum erg leuk, staat nog op mijn verlanglijstje. Verder kun je ook denken aan andere auto museums. Louman in Den Haag, diverse mooie museums in het buitenland. Je zou ook kunnen denken aan een dagje naar een evenement: Volvo Klassieker Beurs in het najaar, Elandrun in het voorjaar etc
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2015 13:08 #1414957
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo ver hoef je helemaal niet hoor.........
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2015 13:35 #1414958
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Doe mee met de Molenrit op 9
Doe mee met de Molenrit op 9 mei in Drenthe!! Dat is een toerrit van onze vereniging.
Jij en je vader zijn geen lid. Maar voor zo'n bijzondere gebeurtenis kunnen we vast wel een uitzondering maken. Er zijn dan genoeg auto's van uiteenlopende typen 7 en 9 om te bewonderen en ongetwijfeld ook om in mee te rijden.
O ja, het kost niets (de penningmeester leest gelukkig even niet mee ;-0 )
Jij en je vader zijn geen lid. Maar voor zo'n bijzondere gebeurtenis kunnen we vast wel een uitzondering maken. Er zijn dan genoeg auto's van uiteenlopende typen 7 en 9 om te bewonderen en ongetwijfeld ook om in mee te rijden.
O ja, het kost niets (de penningmeester leest gelukkig even niet mee ;-0 )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2015 19:55 #1414969
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo
museum in Gotenburg is echt een aanrader om dat te bezoeken en om de intree prijs hoef je het ook niet te laten ,of het nu nog zo is weet ik niet wij waren daar vier jaar terug met het VROM weekeinde en betaalde toen omgerekend 5 euro ,maar dat is wel te vinden op de website.,Gotenburg zelf is ook zeker een bezoek waard.
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2015 10:29 #1414983
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nachtboot
Heel lang geleden heb ik eens met een groepsexcursie het Volvo-museum in Göteborg bezocht. We gingen per touringcar en nachtboot van vanuit Kiel. Komt 's morgens aan en vertrekt 's avonds weer. Eén dag Göteborg dus inclusief twee overnachtingen op de boot.
Moderators: Jerry Stam