Wie kent 'm?

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-11-2014 12:08 #1412454 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Niet helemaal juist
Onder bepaalde omstandigheden mag een diesel van voor 2001 ook, zie <a href=" www.utrecht.nl/verkeer-en-vervoer/milieu...onen-en-bestelautos/ "> www.utrecht.nl/verkeer-en-vervoer/milieu...onen-en-bestelautos/  en www.utrecht.nl/verkeer-en-vervoer/milieu...ies-en-ontheffingen/ "> www.utrecht.nl/verkeer-en-vervoer/milieu...ies-en-ontheffingen/ . Zie ook de uitgebreide informatie waar op de laatste pagina naar verwezen wordt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-11-2014 13:04 #1412456 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic En voor de Belgen van 't zelfde?

mjarmuszewski schreef : Onder bepaalde omstandigheden mag een diesel van voor 2001 ook, zie <a href=" www.utrecht.nl/verkeer-en-vervoer/milieu...onen-en-bestelautos/ "> www.utrecht.nl/verkeer-en-vervoer/milieu...onen-en-bestelautos/ en www.utrecht.nl/verkeer-en-vervoer/milieu...ies-en-ontheffingen/ "> www.utrecht.nl/verkeer-en-vervoer/milieu...ies-en-ontheffingen/ . Zie ook de uitgebreide informatie waar op de laatste pagina naar verwezen wordt.

Allemaal goed en wel maar wat als ik als Belg met m'n diesel van voor 2001 naar Utrecht wil?
Groeten,Hedwig

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-11-2014 13:23 #1412458 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Verhuizen
Dag Hedwig,

Ik denk dat de reacties van Willem, jou en mij eerder thuishoren in <a href=" volvo700vereniging.nl/node/53871 "> volvo700vereniging.nl/node/53871 . Zou je ze daarheen kunnen verplaatsen?
Wat betreft je vraag: Het zou kunnen, maar daar zegt de gemeente niets over. Ik vermoed dat er gespeurd moet worden wanneer je als buitenlander gefotografeerd wordt. Volgens de laatste Europese afspraken zou je dan via de Belgische justitie (federaal vermoed ik) de bon thuisbezrogd krijgen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC