Volvodag bij Lidl
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Waar baseer je je beeld op? Lijkt me namelijk lastig vast te stellen als je auto rijdt. Jaloezie lijkt me een rare gedachte. Binnen de V700-vereniging kennen we jaloezie niet, waardering wel voor álle bakstenen.
Rijd nu overigens 940 en dat heeft een goede praktische reden. Bewonder dus niet alleen naar 940's.
Mooi dat je je kan voorstellen dat andere mensen liever een Volvo S90/V90 wilden hebben. Dat geeft aan dat je blij bent met je auto. Houden zo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
komt denk ik omdat je nog geen lid bent hihihihi knipoog
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
S90/V90 rijden is volgens mij een heel bewuste keuze (heel begrijpelijk!). In het wild rijden veel 940's als goedkope betrouwbare auto. Ook begrijpelijk, maar daar hoef je dan logischerwijs weinig bewondering van te verwachten.
Parelmoeren Lexus LS460: dat schreeuwt om foto's!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
tsja !! als ik met onze Fiat X1/9 Bertone uit 1977 rij dan krijg ik ook andere gerichte ogen !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als een soort bloedbroeders onder elkaar.. Grappig!
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Tom, reed je in een parelmoeren Volvo?
Aangezien de bakstenen zeldzaam worden, groet ik ze tegenwoordig ook altijd als ik me in een baksteen verplaats. We worden zo een geheim (en communistisch!) genootschap.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ophouden hoor! Ik word jaloers!tommie62 schreef : Gisterochtend reed ik op de A28... Rustig gangetje en in de achteruitspiegel zag ik een lichtgroen metallic 740/760 estate, XG 08 GL, naderen. Ietsje minder rustig maar de chauffeur gleed soeverein voorbij, onderwijl een handje met duimpje opstekend..
Als een soort bloedbroeders onder elkaar.. Grappig!
Oh ja die foto van de Lexus wilde ik zeker nog een keer posten (in gezelschap van de S90 uiteraard) Is er nog niet van gekomen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik rijd zelf in een donkergroene metallic. De 740/760 was lichtgroen. Stond met verchroomde letters op de achterklep GB.
Anyone idea of het een verenigingslid is?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Anders wordt dat natuurlijk als ik de auto herken als die van een clubgenoot, of de berijder duidelijk oog voor mijn 940 heeft.