Lidmaatschap opgezegd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2014 21:26 #1102208
door V700 register
Lidmaatschap opgezegd. is gemaakt door V700 register
Via dit item, wil ik graag aangeven en toelichten dat ik mijn lidmaatschap vorige maand heb opgezegd.
Helaas is april dit jaar mijn trouwe 945 in de prak gereden en in delen te koop gekomen, ook via deze weg. Doordat ik daarna een schitterende zwarte Volvo V70 tdi automaat heb gekocht, pas ik niet meer in het profiel van de Volvo 700 vereniging.
Daarnaast gaat het me financieel helaas niet voor de wind, dus ook dat was een overweging. En ja, lijkt niet veel, maar alle beetje helpen.
Als laatste ben ik in het verleden enorm actief geweest, letterlijk tot vaak diep in de nacht.
Ik heb mij volgens mij een vrij zinvolle bijdrage geleverd in verschillende 'hoofdstukken' op deze site en zoals al gezegd met heel veel plezier.
Ik heb een maand geleden een mail gestuurd naar de secretaris, met mijn opzegging. Hierop kreeg ik vrij snel een antwoord, met een akkoord en dat het jammer was.
Niks aan de hand, dus.
Het verbaasde mij dan ook heel erg, dat mij ter ore kwam, dat het bestuur mij eruit gezet zou hebben, dat er onenigheid was of andere meer of minder dwingende reden, anders dan mijn eigen vrije keus. Waar dat vandaan komt of wie dat was weet ik niet en interesseert me ook niet, maar wilde het wel graag even uit de wereld helpen.
Dat vind ik jammer temeer het ook totale onzin is.
Ik hoop dat hiermee duidelijk gemaakt te hebben.
Overigens komen tesamen met mijn lidmaatschap, ook mijn taken als Regiocoordinator en Moderator te vervallen. RC heb ik ook lang met veel plezier gedaan, maar geef het graag over aan mijn opvolger.
Het ga u allen goed
Helaas is april dit jaar mijn trouwe 945 in de prak gereden en in delen te koop gekomen, ook via deze weg. Doordat ik daarna een schitterende zwarte Volvo V70 tdi automaat heb gekocht, pas ik niet meer in het profiel van de Volvo 700 vereniging.
Daarnaast gaat het me financieel helaas niet voor de wind, dus ook dat was een overweging. En ja, lijkt niet veel, maar alle beetje helpen.
Als laatste ben ik in het verleden enorm actief geweest, letterlijk tot vaak diep in de nacht.
Ik heb mij volgens mij een vrij zinvolle bijdrage geleverd in verschillende 'hoofdstukken' op deze site en zoals al gezegd met heel veel plezier.
Ik heb een maand geleden een mail gestuurd naar de secretaris, met mijn opzegging. Hierop kreeg ik vrij snel een antwoord, met een akkoord en dat het jammer was.
Niks aan de hand, dus.
Het verbaasde mij dan ook heel erg, dat mij ter ore kwam, dat het bestuur mij eruit gezet zou hebben, dat er onenigheid was of andere meer of minder dwingende reden, anders dan mijn eigen vrije keus. Waar dat vandaan komt of wie dat was weet ik niet en interesseert me ook niet, maar wilde het wel graag even uit de wereld helpen.
Dat vind ik jammer temeer het ook totale onzin is.
Ik hoop dat hiermee duidelijk gemaakt te hebben.
Overigens komen tesamen met mijn lidmaatschap, ook mijn taken als Regiocoordinator en Moderator te vervallen. RC heb ik ook lang met veel plezier gedaan, maar geef het graag over aan mijn opvolger.
Het ga u allen goed
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2014 22:06 #1411030
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Succes
Hoi,
We kennen elkaar niet, maar heb regelmatig dingen op het forum van je gelezen. Veel plezier met je andere Volvo en succes met de financiele situatie.
Jammer dat er weer iemand van het forum vertrekt, maar dit is geheel te begrijpen.
Al het beste
Wouter
We kennen elkaar niet, maar heb regelmatig dingen op het forum van je gelezen. Veel plezier met je andere Volvo en succes met de financiele situatie.
Jammer dat er weer iemand van het forum vertrekt, maar dit is geheel te begrijpen.
Al het beste
Wouter
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2014 22:16 #1411031
door Robert Geurts
Beantwoord door Robert Geurts in topic Veel dank
Bas,
Heel veel dank voor je inspanningen, de organisatie van de leuke sleuteldagen bij Carlo, technische hulp op het forum, organiseren van groupbuys en wat ik nog allemaal vergeet.
Het ga je goed!
Robert
Heel veel dank voor je inspanningen, de organisatie van de leuke sleuteldagen bij Carlo, technische hulp op het forum, organiseren van groupbuys en wat ik nog allemaal vergeet.
Het ga je goed!
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2014 22:38 #1411033
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bas
Bas bedankt voor al je inzet.
We hebben best veel gedaan samen en jij hebt mij altijd goed geholpen. Met AB maken of de radio etc etc.
Gezellig bij jou KOOS gemaakt met ons allen. etc.etc.
En wat dacht je van de reflecterende bumperstrips. ( daar zat behoorlijk wat werk in )
Het ga je goed en je was / bent een gezellige vent.
Spijtig dat je de V700 vereniging verlaat.
Wie weet zien we elkaar nog eens. ( Koopt vast wel weer eens een 940 )
Ga je goed.
We hebben best veel gedaan samen en jij hebt mij altijd goed geholpen. Met AB maken of de radio etc etc.
Gezellig bij jou KOOS gemaakt met ons allen. etc.etc.
En wat dacht je van de reflecterende bumperstrips. ( daar zat behoorlijk wat werk in )
Het ga je goed en je was / bent een gezellige vent.
Spijtig dat je de V700 vereniging verlaat.
Wie weet zien we elkaar nog eens. ( Koopt vast wel weer eens een 940 )
Ga je goed.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2014 23:06 #1411034
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bedankt!
Hallo Bas
Bedankt voor de prettige samenwerking!
groetjes
Mathy
Bedankt voor de prettige samenwerking!
groetjes
Mathy
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2014 08:01 #1411040
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Beste Bas,
Bedankt voor je
Beste Bas,
Bedankt voor je inzet. Veel plezier met je V70 (ook lekkere auto's!).
Groeten uut Drenthe,
Bedankt voor je inzet. Veel plezier met je V70 (ook lekkere auto's!).
Groeten uut Drenthe,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2014 09:07 #1411041
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bas
Bas, bedankt voor de prettige samenwerking en je bijdrage aan de site. We hadden een leuke sitebeheerteam toen. Het ga je goed!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2014 09:20 #1411042
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tot ziens
Bas, het ga je goed! Veel van je geleerd.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2014 09:41 #1411043
door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Dank.
Beste Bas,
Jammer dat je onze vereniging verlaat, ik zal je missen op de volgende sleuteldag te Gemert.Dank voor al je inspanningen om altijd alles goed te laten verlopen, ook op de achtergrond van de website.Het gaat je goed en tot ziens!
Groeten,Hedwig
Jammer dat je onze vereniging verlaat, ik zal je missen op de volgende sleuteldag te Gemert.Dank voor al je inspanningen om altijd alles goed te laten verlopen, ook op de achtergrond van de website.Het gaat je goed en tot ziens!
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2014 09:44 #1411044
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt Bas,
voor het AB setje en heldere uitleg. Nu nog de trekhaak monteren. Tot spoedig horens.
De Volvo 700 vereniging zal je kennis en enthousiasme missen.
grt
Bernd
De Volvo 700 vereniging zal je kennis en enthousiasme missen.
grt
Bernd
Moderators: Jerry Stam