Liefhebber uit het oosten

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-10-2014 20:36 #1102173 door Mathy van Nisselroy
Liefhebber uit het oosten is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Op zoek naar een beeldscherm in het radiovak van onze auto's kwam ik <a href=" www.drive.net/l/456380/ " target="_blank">dit draadje tegen.  Het is misschien handig om hem even door Google Translate te jagen, voor wat uitleg bij de plaatjes.  Niet alles is mijn smaak, zoals bijvoorbeeld het bovenste beeldscherm, maar hier heeft iemand z'n best gedaan.  En het resultaat laat zich zien.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-10-2014 21:52 #1410891 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Interieur
Ik vind het wel mooi wat die met de stoelen heeft gedaan. Een iets kleiner ruitje was misschien nog mooier geweest, maar het interieur heeft wel klasse :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-10-2014 21:55 #1410894 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic afwerking
Deze manier van afwerking van alle kunstof delen vind ik wel mooi om te zien, het ruitmotief op de stoelen en deurpanelen vind ik wat minder maar het staat niet verkeerd, daarin tegen het stuur vind ik net even wat te.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2014 10:22 #1410906 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Rus
Russen kunnen wel bijzondere dingen doen met een interieur, en soms is het nog mooi en professioneel ook.
Zoals bijvoorbeeld de CX Athena die ik twee jaar geleden op de internationale Citroen meeting in Engeland tegenkwam: www.flickr.com/photos/icccr2012/77579529.../photostream/player/
Hier is vrijwel alles wat je ziet met leer bekleed, inclusief het complete dashboard.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC