VKB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zie kleurverschil, geen originele grille, stationair toerental van 1300 bij warme motor en wat gebruikssporen.
Ik denk dat de verkoper zijn handen mag dichtknijpen als hij de helft van zijn vraagprijs krijgt....... Als wb vrije was hij al aan de dure kant maar nu......
Verklaart ook wel de stadagen denk ik......
Laat je schoonvader echt goed opletten. Liefst lakdiktemeter regelen om te kijken of hij niet dichtgestort is met plamuur. Heb dit helaas op de taxatiedagen zat gezien, duur betaalde auto's van specialisten waar de plamuur onder de achterschermen te voelen was......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat dacht ik ook inderdaad. Een aantal typen bekeken voordat ik een 760 kocht, maar lang niet allemaal hadden het embleem op het dashboard.Volvodiesel schreef : Een 760 uit 1986 heeft toch geen logo meer in het dashboard dacht ik?? Althans de mijn toch niet en ook geen uitsparing ervoor.
Hans, lid 746
760 2.8L V6, 1983, 192.000 km
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
- Berichten: 2
Ook mijn 760GLE bj. 1983 komt uit die contreien. En mijn Mercedessen komen allen uit dat gebied. Altijd tot in de puntjes verzorgd en zuinig behandeld. Hooguit wat rentnerschade zoals beschadigde bumperhoekjes doordat het inschattingvermogen bij parkeren afnam met het klimmen der jaren. Overigens laat je niet door de foto's misleiden. Altijd zelf kijken. Ik heb auto's op plaatjes gezien die de indruk van een topper gaven en in werkelijkheid smerige hondehokken bleken. Tja, en dan ligt München niet naast de deur. Ik bezoek er weleens een vrachtbeurs waar alle transporteurs per rail, schip en lucht uit heel Europa bijeen komen. En het is een eind rijden. Reken 8 uur heen en 8 uur terug incl. alle stops en files onderweg. Ook tegen de Zwitserse grens en Zwitserland zelf staat nog een schat aan mobiel erfgoed. De kunst is om er bij te geraken omdat de mensen daar nogal argwanend t.o.v. vreemden zijn. En als Hollanders met ons eeuwige afdingen hebben we ons als kopers ook niet altijd even geliefd gemaakt. Maar als je het vertrouwen gewonnen hebt dan kun je er ook prima zaken doen.
De foto's van de 760 zijn veelbelovend, dat geef ik toe. Mooie kleur en uitvoering. Maak je er een leuk uitje van.
Overigens sluit ik me bij de woorden van Paul Aupers aan. Ik heb de auto op de VKB zondag ook bekeken maar dat is de ware broeder niet. Zeker niet voor die prijs. En als je schoonvader zo'n auto wil, laat ie dan een echte goede kopen waarvan hij ook zonder gedoe kan genieten. En laat die van de VKB staan.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar het zou weleens kunnen kloppen dat het er niet hoort: bij nader inzien heb ik dat logo altijd alleen als krulletter gezien, nooit in het rechte type.
Wat de auto betreft: nieuwe koplamp is niet de enige, zo te zien zijn er rondom nieuwe lampen ingezet om de auto op te frissen. Achterlichten zijn het juiste type (chroomstrip), maar waarschijnlijk imitatie: origineel zijn ze al jaren niet meer leverbaar.
Die duitse ziet er fraai uit, en ook ik heb heel mooie auto's uit die hoek gezien. Maar als je een oude neus wilt: dat is het natuurlijk niet. En het is ook geen 170 pk uitvoering, maar een tamme kat-uitvoering. Die vind ik altijd teleurstellend rijden, mijn B28E met 156 pk is stukken rapper. Net als deze ex-belg zou moeten zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Buj smeekens in ulvenhout staat een schitterende 940 van de 1e eigenaar met 110.000 op de teller. De auto is werkelijk in nieuwstaat en is geweldig secuur onderhouden.
Een stuk dichterbij om een mooi ritje met je schoonpa te maken?
Succes
Yves
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





