schopplaat bevestiging

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2014 10:51 #1101641 door Ries van Lomwel
schopplaat bevestiging is gemaakt door Ries van Lomwel
Leden en passanten,
Je kent het wel, schopplaat bijrijderskant door non-volvo kenner op brute wijze teruggeplaatst met grote parkers die dan geen vlees vinden en de boel gaat zakken en laat uiteindelijk los. Waar vind ik die originele draaiplastics of hoe heten die krengen of zal ik met dun klitteband de boel trachten te fatsoeneren? Iemand een leuke tip?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2014 11:22 #1407767 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sloop?
Een bekend probleem bij oudere auto's. Ontstaat meestal door prutsers die iets zelf inbouwen. Voor dit soort onderdeeltjes probeer ik eerst de sloop en als dat niet lukt de dealer. Deze 'draaiplastics' zijn vaak nog leverbaar en zijn niet echt duur.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2014 16:10 #1407782 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Klopt
Ga ook altijd naar de sloop maar die zijn nu met vakantie vandaar. Moet Vadis nog installeren op de PC boven want de flaptop is nu windows 8.1 en dat lukte me niet. In Vadis staat het nummer wel en dan bestel ik er wel een paar van die draaiplastics bij de dealer. Tussen alle meuk in de schuur er toch nog een kunnen vinden dan blijft ie in ieder geval even hangen.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-07-2014 17:22 #1407825 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic kon het niet laten
Ik kan er slecht tegen als dingen niet zitten zoals ze horen en heb nu heel dun stukje klitteband van 3M (ik vond een automotive anti-ratlle doos waar dat inzat) en de boel hangt weer zoals het hoort en tot mijn verbazing is het klitteband niet zichtbaar. Wel een paar van die dingen besteld bij de dealer want het moet weer origineel worden nietwaar?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC