940 estate op g3
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2014 08:04 #1101286
door V700 register
940 estate op g3 is gemaakt door V700 register
Ja hoor het is waar.
Ik ben weer gezwicht maar weer een dark olive green 940estate sport edition gekocht.
Op g3 natuurlijk. Best een nette auto maar eerst mijn eigen auriga, s er onder en ff olie gewisseld.
Ff poetsen en bijna klaar.
Zoek nu alleen nog hout inleg en een paar goede speakers voor de auto.
Ik ben weer gezwicht maar weer een dark olive green 940estate sport edition gekocht.
Op g3 natuurlijk. Best een nette auto maar eerst mijn eigen auriga, s er onder en ff olie gewisseld.
Ff poetsen en bijna klaar.
Zoek nu alleen nog hout inleg en een paar goede speakers voor de auto.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2014 08:13 #1405997
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sport!
Mooi Harm! Een Sports Edition! Die wil ik ook nog, maar tot nu toe wordt er veel geld voor gevraagd!
Veel plezier met 'm!
Veel plezier met 'm!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2014 08:23 #1405998
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi,
Mooie auto Harm,
Veel plezier ermee, tsja Auriga's zijn erg mooi.
Ik heb er 1 met auriga's en 1 met adhara's.
Maar als ik ergens nog Auriga's kan vinden (of polaris) en het budget is er dan weet ik het wel.
Groetjes Wouter
Veel plezier ermee, tsja Auriga's zijn erg mooi.
Ik heb er 1 met auriga's en 1 met adhara's.
Maar als ik ergens nog Auriga's kan vinden (of polaris) en het budget is er dan weet ik het wel.
Groetjes Wouter
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
31-05-2014 11:03 #1406002
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Fraai exemplaar, Harm.
Fraai exemplaar, Harm. Gefeliciteerd. Van particulier of handelaar? En wat is de km-stand? Grijs leder, neem ik aan.
Wat een voordelige of minder voordelige kleur voor een auto kan zijn, gaat ook op voor bepaalde velgen. Speelde ooit met de gedachte om mijn Auriga's gunmetal-kleurig te laten poedercoaten. Zie nu dat het -naar mijn mening- een minder geslaagde combinatie is. Lijkt me auto van liefhebber, gelet op groene ventieldopjes. Of is dat jouw inbreng?
Wens je heel veel fijne, zorgeloze kilometers toe.
Adriaan
Wat een voordelige of minder voordelige kleur voor een auto kan zijn, gaat ook op voor bepaalde velgen. Speelde ooit met de gedachte om mijn Auriga's gunmetal-kleurig te laten poedercoaten. Zie nu dat het -naar mijn mening- een minder geslaagde combinatie is. Lijkt me auto van liefhebber, gelet op groene ventieldopjes. Of is dat jouw inbreng?
Wens je heel veel fijne, zorgeloze kilometers toe.
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2014 12:16 #1406005
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoi Harm
Mooie wagen,
Is er nu nog een wagen weggegaan of is deze voor erbij.
Is er nu nog een wagen weggegaan of is deze voor erbij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2014 13:30 #1406142
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Groene ventieldopjes
Groene bventieldopjes krijg je standaard bij Euromaster (banden gevuld met stikstof, meerprijs!). Toen ik zei dat dat voor mij niet hoeft en ik de banden gewoon met lucht gevuld wilde hebben, vertelde ze mij dat dat niet kon en alles standaard met stikstof wordt gevuld. Dus toen had ik ook groene dopjes, maar wel zonder meerprijs.
Is gewoon een commercieel trucje om de klant een extra tientje afhandig te maken. Ik heb de dopjes gewisseld met de skelter van mijn zoon om mij er niet meer aan te hoeven ergeren....
Is gewoon een commercieel trucje om de klant een extra tientje afhandig te maken. Ik heb de dopjes gewisseld met de skelter van mijn zoon om mij er niet meer aan te hoeven ergeren....
Moderators: Jerry Stam