De volgende voor APK

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2014 13:56 #1101172 door V700 register
De volgende voor APK is gemaakt door V700 register
Zo vandaaag de Volvo 940 estate uit 1992 maar eens voor een APK weggebracht.
Deze auto nu vanaf november vorig jaar in bezit, auto wordt gebruikt voor de risico gebieden, vervoer van materieel (bv schommelpaal van drie meter) wat niet in de andere auto's past en voor naar paardrijden. En voor als ik over de weg bij ons ga van 1,0 kilometer met daarin een dertiental drempels.
Altijd maar weer de vraag wat is de staat van de auto, voor weinig gekocht en met het idee APK afkeur wordt dit een donor voor de 740 (Velgen en deel van de stoelen).
Tja nu is er dus APK afkeur, dus volgens het motto van november wordt dit slopen, mooi leer interieur etc.
Maar helaas ik moet hem laten maken, van mijn echtgenoot mag deze niet weg, de 740 mag per direct maar deze niet.
Tja dus maar even sparen voor de reparatiekosten, toch 1 fusee kogel links voor, begrote kosten €50,00 euro (als e.a. niet vast gerot zit). Verder staat was (helaas) keurig.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2014 14:16 #1405493 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nou Maarten
Ik betaal de fusee wel in ruil voor je metalen alien ;-)

Hier idem dito, de 740 mag weg van de vrouw, de estate moet blijven...( mijn 375 euro estate is wel meteen apk goedgekeurd!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2014 15:03 #1405495 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Baas boven baas
Helaas Alien heeft zijn verblijfsvergunning verkregen en is beschermheer geworden van de stoel waar ik af en toe een boekje lees. Met al die zwaarden van hem komt niemand in de buurt,
PS had jij de kandelaars van klepstoters uit de scheepsdiesel al gezien
APK, zal komen door 1,0 kilometer met 13 drempels, niet te rijden die weg, met de landrover gaan de passagiers bij 20 kilometer al los van het bankje, (ergste is mijn collega's hebben de weg zelf aangelegd).
Moeten wij niet nog eens afspreken ?,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2014 16:28 #1405497 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic koffie

JMB schreef : Moeten wij niet nog eens afspreken ?,

Ja! Rondrit zal in spetember plaatsvinden. Begin en eindpunt bekend ( is hetzelfde). Rest nog de invulling ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2014 22:26 #1405546 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Staat weer voor de deur
Sneller dan gedacht, gister de Fusee kogel al vervangen, echter vandaag op gehaald (ze hadden hem nog niet gewassen), dus heb ik een dagje gewacht.
Echt een super service, krijg altijd een gewassen en van binnen schoon gemaakte auto terug, fijne collegas.
Nu even wachten op de rekening.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC