De 940 estate ingezet als hulpdienst
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Gekke Gerritje schreef : Heel verstandig om de Xantia te laten staan.
Mijn broer en mijn directe collega hebben allebei een 2.0 16v automaat, echt fantastische en zwaar ondergewaarde auto's. En de Xantia heeft trouwens heel veel ruimte.
Blijkt een xsara station te zijn, iets kleiner dus.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Of dacht je dat de Nederlandsche staat dat voor niets heeft aangelegd. (en dit is dan weer een grapje)
M'n broer maakte ooit de fout een Citroën C5 aan te schaffen, introductie korting/lokkertje; gratis Navi, achteruitrij-sensors enz enz
Navie; was up to-date 1965.....up-date koste veel duur.... achteruitrij sensor.......Ja meneer dat werkt niet met een trekhaak................
Deuk in de zijkant; kreeg z'n auto terug met losse plastic onderdelen in de kofferbak; ja meneer dat breekt nu eenmaal af als wij van binnenuit uw plaatwerk moeten herstellen.................
Hij ziet er toch weer mooi uit van buiten................. dat was toch de bedoeling
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Maar hoe zeggen ze dat: resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst......
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een Xsara is gewoon een goedkoop prul en heel slecht in elkaar gezet, mijn garage had er 1 als leenauto, wat een barrel zeg.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit ook gedaan met een 960 2.5, gaat prima, m'n 940 drukt zo'n 960 zo tot een 40 km/h.
En ja, ik weet dat we niet allemaal onze auto's "The Redneck Way" gebruiken, maar het wil best.
Tevens mbt slepen en remmen, met het slepen van de S80 vorig jaar heb ik continu de gsm aangehad (handsfree) zodat we continu contact hadden en bij geplanned remmen, liet ik het was los en remde de S80 ons af.
Vorig jaar m'n 940 met een 945 over 120 km gesleept. Het kan maar is inderdaad niet risico vrij. Zou ik dat weer maar dan geplannend doen, zou ik een trekstang gebruiken.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan.
- Melvin Wals
- Nieuw lid
-