transport 3-5-2014

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-04-2014 08:26 #1101033 door Ries van Lomwel
transport 3-5-2014 is gemaakt door Ries van Lomwel
Leden en passanten,
Komt iemand uit de regio Limburg voorbij Beegden (of wil voor een vergoeding daarlangs rijden) en een portier meenemen naar de sleuteldag (wat dan voor de poort van kofferbak moet wisselen) op 3 mei bij Carlo Schmidt?  Voor wie het belangrijk is, de kleur van het portier is donkerblauw metallic (nautic blue) en past prima in jouw baksteen. Graag met spoed contact met ondergetekende

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2014 08:33 #1404855 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Limburg?
Heren Limburgers (import of echte) wie kan me helpen dat deurtje op te halen bij Richard in Beegden op weg naar Gemert. Ik altijd maar denken dat die Limburgers zo'n behulpzaam volk waren

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2014 22:44 #1404897 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Laat
Hallo Ries
Omdat ik toch al altijd aan de late kant ben, rij ik liever niet om.  Vandaar dat ik me niet gemeld heb.  Maar als jij Richard zover krijgt dat ie de deur, goed ingepakt (dus zo dat de deur niet beschadigd kan worden en dat het verpakkingsmateriaal ook niet los laat) afgeeft bij Businesspost/Vixia in Sittard, er mijn naam en "Businesspost Kerkrade" op zet, dan komt ie vanzelf bij mij terecht.  Kostenloos.  Moet ie 'm wel uiterlijk donderdag afgeven in Sittard.
Eventueel heb ik ook nog een achterklep (estate) voor je in donker blauw.  Is helemaal kaal, niet schoon en de verf heeft wat beschadigingen.  Als je tegen Richard zegt dat het de achterklep is van de estate die we in Roermond uit elkaar gehaald hebben, kan hij je vertellen of het dezelfde kleur is.
groetjes
Mathy

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2014 18:01 #1404930 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Dank
Mathy,

Bedankt voor de suggestie maar nu had ik gisteren even een ziekenhuisdag (controle etc) en lees nu pas je voorstel. Morgen op pad met moeders om te vieren dat we 36 jaar getrouwd zijn en komt er nu even niks van. Ik haal het portier zelf wel op als er wat rust in de tent is. De achterklep van de blauwe is in prima conditie dus die heb ik niet nodig.
Nogmaals bedankt voor je aangeboden hulp.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC