960 in de aanbieding
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2014 13:42 #1101024
door V700 register
960 in de aanbieding is gemaakt door V700 register
Kent iemand deze auto? 97-RR-GP
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m80120...&previousPage=lr
In 18 jaar 6x van eigenaar gewisseld, waarvan 2x in drie dagen tijd.
Verhaal is mooi genoeg en prijs helemaal. Te mooi om waar te zijn... te waar om mooi te zijn?
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m80120...&previousPage=lr
In 18 jaar 6x van eigenaar gewisseld, waarvan 2x in drie dagen tijd.
Verhaal is mooi genoeg en prijs helemaal. Te mooi om waar te zijn... te waar om mooi te zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2014 13:51 #1404742
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vraag
Wanneer waren die twee keer binnen drie dagen?Kan zijn dat een dealer/autobedrijf/handelaar m hadden gekocht en meteen al weer kwijt konden. Of in opdracht van een latere eigenaar deze auto hebben gevonden en even op naam hebben gehad? Als het heel recent was, kan het zijn dat er iets mee is. Als het wat langer terug is zou ik me er denk ik wat minder druk over maken. Vraag de verkoper naar zijn verhaal bij de auto. Van wie heeft hij m gekocht, hoe lang heeft hij m gehad, wat heeft hij beleefd met deze auto (qua onderhoud/storingen) en waarom doet hij m weer weg? Als dat allemaal een beetje logisch is, hoeft er niets aan de hand te zijn. Verder natuurlijk goed uit je ogen kijken en, als je denkt dat je technische kennis niet voldoende is om het goed te kunnen beoordelen, neem iemand met verstand van zaken. We zijn tenslotte niet allemaal volleerde automonteurs. Kijk verder bij de aankooptips op de site. Deze motoren horen geruisloos en stationair trillingsvrij te kunnen lopen, is dat niet het geval dan zou ik m laten staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2014 16:10 #1404753
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op 17 april verkocht door
Op 17 april verkocht door een autobedrijf uit Halle. Zij vragen weinig geld voor relatief mooie auto's. Op 19 april vervolgens op MP gezet door huidige verkoper.
Moderators: Jerry Stam