Nooit gedacht! V90 verkocht, vandaag 16 april haal ik de XC70 op
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2014 23:06 #1100886
door V700 register
Nooit gedacht! V90 verkocht, vandaag 16 april haal ik de XC70 op is gemaakt door V700 register
Heb nooit gedacht dat ik toch afscheid zou ga nemen van zo mijn geliefde V90.
Toch heb ik deze auto vandaag verkocht en een XC70 diesel automaat van 2007 (my2008) gekocht.
Ik was opzoek en heb diverse XC70 bekeken maar ik kreeg een mooi bod en kon dit niet laten gaan.
Het is een hele mooie uitvoering en ik hoop hier veel kilometers mee te gaan rijden.
Toch heb ik deze auto vandaag verkocht en een XC70 diesel automaat van 2007 (my2008) gekocht.
Ik was opzoek en heb diverse XC70 bekeken maar ik kreeg een mooi bod en kon dit niet laten gaan.
Het is een hele mooie uitvoering en ik hoop hier veel kilometers mee te gaan rijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2014 23:29 #1404125
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Gefeliciteerd.
Bert,
gefeliciteerd met deze prachtige moderne Volvo. Objectief gezien nog comfortabeler, nog betere stoelen, stiller dan de s/v90. Zo heb ik mijn S80 ook ervaren. Maar toch.......... enige jaren later is de s90 er nog steeds en heb ik afscheid genomen van de moderne variant. En maak ik weer veel (zakelijke) kilometers met mijn s90. Wat zou dat toch zijn met de 9-serie? Gelukkig heb je je 940 nog om al teveel ontwennigngsverschijnselen te voorkomen.
Maar alle gekheid op een stokje, ik wens je heel veel rijplezier en veel veilige fijne kilometers toe met je nieuwe XC70.
Groeten, Jan.
gefeliciteerd met deze prachtige moderne Volvo. Objectief gezien nog comfortabeler, nog betere stoelen, stiller dan de s/v90. Zo heb ik mijn S80 ook ervaren. Maar toch.......... enige jaren later is de s90 er nog steeds en heb ik afscheid genomen van de moderne variant. En maak ik weer veel (zakelijke) kilometers met mijn s90. Wat zou dat toch zijn met de 9-serie? Gelukkig heb je je 940 nog om al teveel ontwennigngsverschijnselen te voorkomen.
Maar alle gekheid op een stokje, ik wens je heel veel rijplezier en veel veilige fijne kilometers toe met je nieuwe XC70.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2014 23:33 #1404126
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooie auto Bert, veel
Mooie auto Bert, veel plezier ermee!
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2014 07:20 #1404127
door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic RE: Nooit gedacht! V90 verkocht
Die XC70 is een hele mooie auto, kon mij ook wel passen in combinatie met een diesel en automaat.Die blauwe V90 van je was trouwens ook erg mooi, ik hem vorig jaar gezien in Elburg.
Veel plezier met de XC70.
Veel plezier met de XC70.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2014 08:44 #1404129
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stoere auto...
Vind ik een XC70. Mooi man.
Rijdt inderdaad ook geweldig.
Rijdt inderdaad ook geweldig.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2014 11:26 #1404131
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Gefeliciteerd met je
Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst. Het nieuwe spul rijdt fantastisch (ik ervaar het regelmatig als ik in mijn S80 rijd)!
Maar de V90 (zie wat Jan Snijder schrijft) blijft ook onovertroffen en een warm plekje in het hart houden.
Hopelijk komt je V90 weer in de vereniging terecht. Dat zou die mooie auto zeker verdienen.
Maar de V90 (zie wat Jan Snijder schrijft) blijft ook onovertroffen en een warm plekje in het hart houden.
Hopelijk komt je V90 weer in de vereniging terecht. Dat zou die mooie auto zeker verdienen.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2014 14:08 #1404135
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Mooie auto!
Mooie auto Bert.
Leuk om te zien dat jij ook gaat voor de combinatie van moderne auto en 940 erbij.
Ook voor ons is dat een ideale combinatie.
Leuk om te zien dat jij ook gaat voor de combinatie van moderne auto en 940 erbij.
Ook voor ons is dat een ideale combinatie.
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2014 15:33 #1404138
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic En komt jouw ex-V90 ergens
En komt jouw ex-V90 ergens online te koop te staan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2014 15:41 #1404139
door V700 register
Dat was natuurlijk gisteren en ik weet niet of hij na een nachtje slapen er opeens anders overdenkt.
Beantwoord door V700 register in topic denk het niet
De garage eigenaar was zo enthousiast over mijn V90 dat hij (gisteren) besloten heeft om er zelf mee te gaan rijden.mvloo schreef : En komt jouw ex-V90 ergens online te koop te staan?
Dat was natuurlijk gisteren en ik weet niet of hij na een nachtje slapen er opeens anders overdenkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2014 20:08 #1404151
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooie
auto Bert,krijg de indruk dat jij elke maand zo.n beetje een andere auto aanschaft,zal de
Volvo 740 glt 16v estate nog een maandje bewaren dan kun je die eventueel wel van mij over nemen tegen die tijd,krijg eerste week van Mei een andere te weten een
Volvo 940 estate een knal rode .
Groeten Ted.
Volvo 740 glt 16v estate nog een maandje bewaren dan kun je die eventueel wel van mij over nemen tegen die tijd,krijg eerste week van Mei een andere te weten een
Volvo 940 estate een knal rode .
Groeten Ted.
Moderators: Jerry Stam