MRB oldtimer beetje valsspelen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2014 22:00 #1100861
door V700 register
MRB oldtimer beetje valsspelen is gemaakt door V700 register
Al een beetje op de achtergrond verdwenen maar wanneer krijgen wij de rekening voor de overgangsregeling van de oldtimers op benzine ?.
Was er niet aangegeven door de belastingdienst het eerste kwartaal van 2014. Nu kan ik het de belastingdienst niet kwalijk nemen dat zij met al die wijzigingen van Weekers administratief e.a. niet halen.
Maar ik vind het toch een beetje valsspelen om dan vandaag de rekening te krijgen met dagtekening van 29 maart. Gaarne betalen voor 19 april. Je zou 1,5 week op vakantie zijn, dikke pech vol jaar betalen.
Nu kan het zijn dat de postbode iets fout gedaan heeft maar even in mijn omgeving gepolst en ik ben vandaag niet de enige met een blauwe envelope met dagtekening van 29 maart.
Ik kan daar slecht tegen, belasting heeft op papier de datum gehaald, probleem ligt bij de ontvanger of bij de post.
Vertrouwen in de overheid daalt weer, en ik was net een beetje over de mrb perikelen heen.
Iemand anders vandaag ook de blauwe enveloppe gehad ?
Was er niet aangegeven door de belastingdienst het eerste kwartaal van 2014. Nu kan ik het de belastingdienst niet kwalijk nemen dat zij met al die wijzigingen van Weekers administratief e.a. niet halen.
Maar ik vind het toch een beetje valsspelen om dan vandaag de rekening te krijgen met dagtekening van 29 maart. Gaarne betalen voor 19 april. Je zou 1,5 week op vakantie zijn, dikke pech vol jaar betalen.
Nu kan het zijn dat de postbode iets fout gedaan heeft maar even in mijn omgeving gepolst en ik ben vandaag niet de enige met een blauwe envelope met dagtekening van 29 maart.
Ik kan daar slecht tegen, belasting heeft op papier de datum gehaald, probleem ligt bij de ontvanger of bij de post.
Vertrouwen in de overheid daalt weer, en ik was net een beetje over de mrb perikelen heen.
Iemand anders vandaag ook de blauwe enveloppe gehad ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2014 22:22 #1404051
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Had
Ook al op FB gelezen dat mensen factuur binnen hadden.
Ik heb nog niks mogen ontvangen.
Zal een dezer dagen dan ook wel bij mij in de bus vallen.
Ik heb nog niks mogen ontvangen.
Zal een dezer dagen dan ook wel bij mij in de bus vallen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2014 22:22 #1404052
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wij ook
Met dezelfde datum van 29 maart....
Hufters in Den Haag
Hufters in Den Haag
- Siang
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2014 22:45 #1404053
door Siang
Beantwoord door Siang in topic ook hier
dagtekening 29 maart, ontvangen op 5 april.
Als uitzondering op deze absurde regeling ga ik deze nota niet betalen omdat ik de Mini uit 1979 waarvoor de nota is, het gehele jaar door wil kunnen inzetten.
Ik zal wel de bezwarengenerator invullen - uit principe tegen overheidsmaatregelen met terugwerkende kracht en die eerder gedane beloften (verworven rechten?) teniet doen - maar niet vanwege de kosten.
Laat hen maar die € 40 (voor een kwartaal) maar stoppen in het wegenfonds, of OV, of een ander potje waar het echt nuttig is.
Maar tja, aangezien ook de minister van volksgezondheid - zo wordt het tegenwoordig niet meer genoemd, geloof ik - het verschil niet kent tussen "care"en "cure" , wil ik als medisch professional niet eens weten waaraan mijn leges besteed gaat worden.
Als uitzondering op deze absurde regeling ga ik deze nota niet betalen omdat ik de Mini uit 1979 waarvoor de nota is, het gehele jaar door wil kunnen inzetten.
Ik zal wel de bezwarengenerator invullen - uit principe tegen overheidsmaatregelen met terugwerkende kracht en die eerder gedane beloften (verworven rechten?) teniet doen - maar niet vanwege de kosten.
Laat hen maar die € 40 (voor een kwartaal) maar stoppen in het wegenfonds, of OV, of een ander potje waar het echt nuttig is.
Maar tja, aangezien ook de minister van volksgezondheid - zo wordt het tegenwoordig niet meer genoemd, geloof ik - het verschil niet kent tussen "care"en "cure" , wil ik als medisch professional niet eens weten waaraan mijn leges besteed gaat worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2014 08:19 #1404061
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vragen?
Sorry, beetje off-topic, maar:
Vraag het ook maar niet Siang. Vandaag staat op de Volkskrant homepage dat alle ZZP'ers in de zorg een contract van hun "werkgever" moeten krijgen...Eerst de boel veroorzaken en dan de mensen de keel dichtdrukken. Nou, daar gaat het geld dus niet naartoe.
En die mensen krijgen dus trouwens bijstand, geen ww....
Wij zijn weg, maar blijven ons verbazen.
Vraag het ook maar niet Siang. Vandaag staat op de Volkskrant homepage dat alle ZZP'ers in de zorg een contract van hun "werkgever" moeten krijgen...Eerst de boel veroorzaken en dan de mensen de keel dichtdrukken. Nou, daar gaat het geld dus niet naartoe.
En die mensen krijgen dus trouwens bijstand, geen ww....
Wij zijn weg, maar blijven ons verbazen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2014 16:47 #1404076
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook
Bij mij op de deurmat gevallen vandaag.
Het is niet anders.
Het is niet anders.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2014 16:50 #1404077
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog niks gezien voor mijn
Nog niks gezien voor mijn BMWe28.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2014 18:05 #1404080
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sandd ?
ook voor Slurpje ,Catootje en Muisje nog niets ontvangen .
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2014 20:45 #1404091
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic vandaag gebeld
na 100 keer proberen de belastingsdienst afd auto aan de telefoon gehad. Mensen krijgen uitstel tot 1 mei om te betalen ipv 19 april (dat hoor je via een bandje). Overigens had ik de brief gisteren op de deurmat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2014 20:54 #1404092
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wat een gedoe
Waarom hoor ik nooit iemand klagen als de jaarlijkse belastingteruggave komt? De brief is doorgaans gedateerd in de maand juli maar het geld is al binnen op 16 juni ...
De omgekeerde wereld misschien?
De omgekeerde wereld misschien?
Moderators: Jerry Stam