Ruim een jaar mezelf voorgesteld, met als doel kennisvergaring en een 940 op G3 kopen.
Beide is gelukt, ben inmiddels eigenaar van een 945 LPT automaat op G3 uit 1997, waar "gelukkig" een paar kleinigheidjes aan mankeerd.
Alarm (Euro) is niet feiloos, electrische antenne en stoelverwarming werkt niet, een zekeringkastje waar al t nodige aan gefrot is, klokkenspel hangt ietsje scheef en zo nog een paar dingetjes. Motor , bak en G3 installatie tot nu toe uitstekend
De zilver grijze 945 is overigens uitgevoerd met half leer, vol aut klimaat, geintregeerd kinderzitje, rollo, Adhara 15 inch velgen, buitentemp, cruise en electrische bestuurdersstoel.
Wensen zijn ietsje meer vermogen (koppel en pk's), goeie stereo met sub, 16inch Auriga velgen, derde bankje(mits mogelijk met lpg onderbouw), en een achterspoiler vind ik ook mooi.......
Met de bak info op dit forum hoop ik een eind te komen, zal t onderhoud zo veel mogelijk zelf (beetje hulp) doen, hoop de 945 lang te rijden en op ten duur zoals ik m graag zie...
Grt. Robbie