Voorstellen, 2e keer

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-04-2014 18:34 #1100829 door V700 register
Voorstellen, 2e keer is gemaakt door V700 register
Ruim een jaar mezelf voorgesteld, met als doel kennisvergaring en een 940 op G3 kopen.
Beide is gelukt, ben inmiddels eigenaar van een 945 LPT automaat op G3 uit 1997, waar "gelukkig" een paar kleinigheidjes aan mankeerd.
Alarm (Euro) is niet feiloos, electrische antenne en stoelverwarming werkt niet, een zekeringkastje waar al t nodige aan gefrot is, klokkenspel hangt ietsje scheef en zo nog een paar dingetjes. Motor , bak en G3 installatie tot nu toe uitstekend
De zilver grijze 945 is overigens uitgevoerd met half leer, vol aut klimaat, geintregeerd kinderzitje, rollo, Adhara 15 inch velgen, buitentemp, cruise en electrische bestuurdersstoel.
Wensen zijn ietsje meer vermogen (koppel en pk's), goeie stereo met sub, 16inch Auriga velgen, derde bankje(mits mogelijk met lpg onderbouw), en een achterspoiler vind ik ook mooi.......
Met de bak info op dit forum hoop ik een eind te komen, zal t onderhoud zo veel mogelijk zelf (beetje hulp) doen, hoop de 945 lang te rijden en op ten duur zoals ik m graag zie...

Grt. Robbie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-04-2014 19:51 #1403956 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom dan maar
Names Slurpje en Henk
Ik heb zelf niets met een stationskarre maar leuk dat jij er weer 1 heb gered van de bangers al is het al een jaar geleden .
Heeft ie al meer vermogen? en zit er al een mooie spoiler op ?(ik ben gek op spoilers)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam