Gespot: S90 Limited met mooie beige deurpanelen

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2014 19:08 #1100695 door Piet van der Plas
Gespot: S90 Limited met mooie beige deurpanelen is gemaakt door Piet van der Plas
Op marktplaats staat in alphen a/d rijn een S90 limited edition uit 1997 met 294.000 km te koop voor 1245,-
Opvallend was de goede staat van de 4 beige/alcantara (interieurcode 6660) deurpanelen: bovenkant helemaal glad en strak, alleen aan de zijkant bij de houtinleg wat kleine bobbeltjes. En verder natuurlijk limited edition interieur, inclusief stuur met houtinleg.
Wel wat twijfel over de motor: koelvloeistoftankje was helemaal leeg terwijl het kvs waarschuwingslampje niet brandde. Ook lichte mayo onder de oliedop en aan de peilstok. Motor loopt wel mooi. Kvs lampje brandt wel bij contact aan dus misschien is vlotter of sensor defect en heeft men daardoor niet op tijd bijgevuld. Het kan dus allemaal nog meevallen. Verder geen proefrit gemaakt. Vanwege de motor 500,- geboden maar dit werd afgewezen
Voor iemand die deze deurpanelen zoekt misschien interessant.
Piet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2014 19:21 #1403416 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Link
<a href=" www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m79018...&previousPage=lr " target="_blank">DEZE DUS.</a>

mooi stuur ook.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2014 15:47 #1403439 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Ziet er netjes uit. Raar van
Ziet er netjes uit. Raar van die mayonaise. Veel korte ritjes? Tankje KVS leeg natuurlijk nooit goed. :(. Ik zou als verkoper in ieder geval zorgen dat dat netjes is, nieuwe olie en KVS. Dit is natuurlijk afknapper. Of voer voor onderhandeling, idd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2014 18:01 #1403474 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .

FritsDeJ schreef : <a href=" www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m79018...&previousPage=lr " target="_blank">DEZE DUS.</a>
mooi stuur ook.

Maar nee, die is toch niet beige, die is grijs...

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2014 18:12 #1403477 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Grijs
Vanwege de foto dacht ik ook dat de kleur Oak was. En die heb ik in mijn V90 dus vandaar dat ik ben gaan kijken. Maar het is echt beige en dat klopt met de interieurcode 6660 op het VIN plaatje
Piet

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC