Weer feest bij de Lidl
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2014 10:01 #1100686
door V700 register
Weer feest bij de Lidl is gemaakt door V700 register
Voor de liefhebbers van leuk voor weinig: bij de Lidl is vanaf vandaag weer leuk gereedschap te koop voor weinig. Ik heb een digitale bandenslang gekocht voor EUR 15 en die is aardig precies. Had er al drie en allemaal weken ze veel af, nu eindelijk een goede.
Ook leuke bitsetjes voor EUR 8
Ook leuke bitsetjes voor EUR 8
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2014 10:18 #1403373
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet overal
@Solexpaul de aanbiedingen van lidl zijn ook nog eens regio afhankelijk.
Niet alles is in elke provincie/regio hetzelfde, kijk maar eens op lidl.nl en dan per regio.
In de ene provincie zie je de bandenslang wel staan en soms ook niet de digitale versie .
Wel vreemd van Lidl dat ze per regio verschillende aanbiedingen hebben van nonfood artikelen, dit hebben ze wel al langer.
Niet alles is in elke provincie/regio hetzelfde, kijk maar eens op lidl.nl en dan per regio.
In de ene provincie zie je de bandenslang wel staan en soms ook niet de digitale versie .
Wel vreemd van Lidl dat ze per regio verschillende aanbiedingen hebben van nonfood artikelen, dit hebben ze wel al langer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2014 10:44 #1403375
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pff ik heb echt de site van
Pff ik heb echt de site van de lidl moeten bekijken om te weten wat je bedoeld met een digitale bandenslang. Een drukmeter dus...
Never mind maar ik vraag me serieus af waarom je dat digitaal met 2 cijfers achter de komma zou willen weten. 10 meter rijden en de druk is anders, laat staan 10 kilometer. Het wordt buiten 5 graden warmer en je auto staat in de zon? Daar gaat je bandendruk alweer.
Kan natuurlijk altijd zijn dat je en formule wagen in de schuur hebt staan, dan wordt het een ander verhaal...
Never mind maar ik vraag me serieus af waarom je dat digitaal met 2 cijfers achter de komma zou willen weten. 10 meter rijden en de druk is anders, laat staan 10 kilometer. Het wordt buiten 5 graden warmer en je auto staat in de zon? Daar gaat je bandendruk alweer.
Kan natuurlijk altijd zijn dat je en formule wagen in de schuur hebt staan, dan wordt het een ander verhaal...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2014 10:54 #1403376
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maakt mij niet uit Jan het
Maakt mij niet uit Jan het gaat erop dat hij correct aanwijst. En dat doet deze gelukkig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2014 11:35 #1403379
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Paul,
HOE weet je dat
Hoi Paul,
HOE weet je dat eigenlijk? Ik zou zo snel niet weten waar ik dat kan controleren. Die bij de pompen hier in de buurt geven ook allemaal een andere waarde...
(just curious...)
HOE weet je dat eigenlijk? Ik zou zo snel niet weten waar ik dat kan controleren. Die bij de pompen hier in de buurt geven ook allemaal een andere waarde...
(just curious...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2014 11:52 #1403381
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat ik de banden had
Dat ik de banden had opgepompt met 2,4 bar achter bij een garage met nieuwe geijkte meter. De lidl meter gaf ook 2.4 aan. De gamma meter die ik nog had 2,8 en de Aldi meter analoog gaf 2,1 aan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2014 18:22 #1403478
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Drenthe
Was dit weekend in de regio Drenthe en dacht stap hier de Lidl eens binnen, ja ja spannend he.Heb daar flatblades gekocht voor 14,95 (Volvo 940 nummer 50), wat een verademing zeg, superstil en wissen als de malle.Nooit gedacht.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2014 20:42 #1403675
door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic flatblades
Ja die heb ik ook, uit Roermond. En gelukkig wist Janneman ook niet wat een bandenslang is. Ik voelde me alweer zo achterlijk.
Moderators: Jerry Stam