Kletsdraad Sleuteldag A.Janse te Elburg
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heel leuk dat er in het noorden een pool van sleuteladressen is waar liefhebberij de boventoon voert tov de commercie. Janse, Bosscha en Nordicar zijn daar een mooi voorbeeld van. Gewoon klaar staan met advies, een praatje en vooral gezelligheid.
Ik had niets te klussen maar heb Eric geholpen met zijn CC, Gerard met zijn buitentemperatuurmeter, aardige man met blauwe 740 met zijn ontsteking en nog wat hand en spandiensten.
Gerard de soep was heerlijk ! Bedankt daarvoor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lekker bakkie soep op en nog een oude liefde bekeken, een 480turbo, god wat waren die dingen slecht in elkaar gezet zeg.
Verder nog een koplampwissertje gescoord maar de interieurlampjes waren helaas op.
Op aanraden van de garage de automaatbak niet ververst maar toch maar de tip gegeven om te flushen. Wat is het probleem:
Auto bonkt wat met schakelen en ze schakelt heel laat door. Thuis het niveau nog maar eens gemeten en die staat met draaiende warme motor in P toch wel boven het 90 graden peil!!!! Lijkt me niet goed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
te kakken wil zetten is alleen maar een gedachte van jou.RVL schreef :
Iets te hard weer terug naar P'Beek maar ja hij loopt ook zo lekker en zeker als een BMW M3 dacht dat ie mijn groene wel even te kakken kon zetten maar met 206 PK in het vooronder had ie lekker pech!
Bedankt voor de organisatie !
Groet John
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zolang je <a href=" www.bestwelsnel.nl/ " target="_blank">deze snelheden niet haalt, ben je dan ieder geval niet jouw rijbewijs kwijt.RVL schreef : Iets te hard weer terug naar P'Beek maar ja hij loopt ook zo lekker en zeker als een BMW M3 dacht dat ie mijn groene wel even te kakken kon zetten maar met 206 PK in het vooronder had ie lekker pech! Ik hoop alleen dat ik niet geflitst ben.
Met vriendelijke groet, Gerard - Alles kan! Alleen weten we niet altijd hoe. -