Fout van de autogarage.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2014 12:05 #1100609 door Jerry Stam (GAST)
Fout van de autogarage. is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Hallo,
Een paar weken geleden hadden wij de 940 estate van 1998 naar de garage gebracht voor reparatie van de voorste schokbrekers ivm licht deinsen en krakende rubbers. Nu komen we tot de conclusie dat al dit niets heeft geholpen. Ik de garage gebeld en gevraagd hoe we het probleem kunnen oplossen. Ik zeg dat de schokbrekers vervangen voor niets heeft gebracht. Dat kan ook wel zo zijn zegt de eigenaar vd de garage, want we hebben de achterste vernieuwd! Tja en nu? We gooien voor nieuwe rubbers in de wagen en de schokbreker die dan voor worden vervangen worden niet in rekening gebracht. Vond ik een goede oplossing.
Voor de adhara velgen die origineel op de Volvo zaten hadden we nieuwe winterbanden gekocht. Nu vinden we deze velgen zo goed bij de wagen passen, dat we nog een setje hebben gekocht. Deze komen van Henk uit Bunde! Daar heb ik nu 4 nieuwe zomerbanden voor bestel Goodyears Efficient Grip Performance 195/65 R15 91H. Die zijn volgens de TÜV voor onze wagen het beste. En ook nog eens 10 euries goedkoper dan de michelins per stuk.
Verder zijn we tevreden met de wagen die we sinds november 2013 hebben. Ex-Nederlandse auto.

Groet, Roelof.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2014 21:06 #1403013 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Schok dempers
De schok dempers VOOR vervangen is aanzienlijk meer arbeid dan achter.................
Dat moet je toch in de factuur terug hebben kunnen zien.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11-03-2014 21:31 #1403016 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Dat ging ook mij direct door mijn gedachten André
Zelf wilde ik er niet als eerste op reageren maar dat moet terug te vinden zijn op de factuur.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2014 23:39 #1403031 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op de rekening...
Ja, op de rekening staat ook achter dempers, maar ik had voor dempers besteld. En dacht dat ze een vegissing hadden gemaakt. Het wordt allemaal opgelost. De voorste worden vervangen + rubbers etc. En gelijks de 4 nieuwe zomerbanden.
Mijn vriend doet zijn auto´s al meer dan 31 jaar naar deze garage en heeft altijd goede ervaring met deze monteurs. Ze sleutelen graag aan Volvo´s.
Groet Roelof.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC