Communicatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Veilig en gratis.
Groeten,
Ton.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
schijnt wel goed te zijn .
Groeten ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Een heleboel scholen worden van andere dingen blij:mbroeren schreef : Sommige software pakketten draaien niet op Windows 8 dus ik snap de vraag heel goed. Henk dankjewel voor het overzicht; hier ga ik een paar scholen heel blij mee maken.
<a href=" www.edubuntu.org/ " target="_blank"> www.edubuntu.org/
<a href=" wiki.ubuntu-nl.org/community/StuderenMetUbuntu " target="_blank"> wiki.ubuntu-nl.org/community/StuderenMetUbuntu
<a href=" edukator.nl/hp-verkoopt-15-miljoen-ubunt...-voor-het-onderwijs/ " target="_blank"> edukator.nl/hp-verkoopt-15-miljoen-ubunt...-voor-het-onderwijs/
Ik heb geen aanknoping met het onderwijs behalve dat mijn kleinkinderen op school zitten.
Maar ik ben al wel jarenlang een zeer tevreden Ubuntu gebruiker en weet daardoor ook hoe moeilijk mensen er toe te bewegen zijn het zelf maar eens te proberen.
Een buurvrouw van 83 help ik met de PC, Windows natuurlijk. Als ik over Ubuntu begin zegt ze is het gratis, dan kan het nooit wat zijn, ik laat het maar zo.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
andere discussie en dan nog zou ik voor Chromebooks kiezen, dan heb je echt nul onderhoud. Helaas kan ook op Chromebooks en Ubuntu (heb ik ook een laptop op draaien en vind het geweldig) niet alles draaien waarmee ze nu werken en waarvan nog geen afscheid genomen kan worden (software dus). Als ik een school mocht beginnen en dus leeg kon starten, zou ik het ook wel weten natuurlijk... En dual boot kan natuurlijk ook altijd nog.Ton schreef : Een heleboel scholen worden van andere dingen blij:
Windows 7 draait overal op en doet denken aan XP waar half onderwijs nog op draait en in april grote problemen mee gaat ondervinden; het wordt wel steeds meer een uitdaging om dit op te lossen dus misschien een mooi moment om over te stappen naar iets helemaal nieuws