WINDOWS 8...Privacy?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als hobby help ik regelmatig mensen met hun computers, ben hier al vanaf mijn 13e mee bezig. Als mensen met oudere computers komen die traag geworden zijn zet ik er standaard Ubuntu 12.04 op. Een hele stabiele en complete linux built. Heb er nog eentje van een collega clublid gedaan en de 6 jaar oude laptop was niet meer te gebruiken op Windows. Met ubuntu loopt hij weer als nieuw. Doet niets onder voor Windows.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Nog meer Linux fanaten hier op het forum?solexpaul schreef : Als hobby help ik regelmatig mensen met hun computers, ben hier al vanaf mijn 13e mee bezig. Als mensen met oudere computers komen die traag geworden zijn zet ik er standaard Ubuntu 12.04 op. Een hele stabiele en complete linux built. Heb er nog eentje van een collega clublid gedaan en de 6 jaar oude laptop was niet meer te gebruiken op Windows. Met ubuntu loopt hij weer als nieuw. Doet niets onder voor Windows.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef :
Volgens mij hoeft dat helemaal niet hoor. Ze willen het graag en je hebt het nodig om apps te installeren, maar je kunt je systeem prima gebruiken zonder.willemvAnbenthem schreef : Hij vraagt je ook om een account te maken met e-mailadres etc. Dat moet!
Hoe dan?En vinden jullie het niet een eng idee dat ze gewoon foto's van mij beheren? Is toch raar dat zo mijn eigen bureuabladfoto er al op staat.
- V700 register
- Nieuw lid
-