Stalling S90 3 maanden. Heeft iemand nog plek?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2014 14:00 #1100432
door V700 register
Stalling S90 3 maanden. Heeft iemand nog plek? is gemaakt door V700 register
Beste lezers,
Vanwege een verhuizing en daarom een tijdelijke noodzaak voor wat praktischer vervoer ga ik een budgetstation kopen waar best wat stuk aan mag gaan. Dat betekent: even niet rijden met de S90. Heeft iemand nog een buiten of binnen plekje over voor m'n auto? Het gaat dus om een maand of 3 á 4. Ik hoor 't graag!
Cheers
Vanwege een verhuizing en daarom een tijdelijke noodzaak voor wat praktischer vervoer ga ik een budgetstation kopen waar best wat stuk aan mag gaan. Dat betekent: even niet rijden met de S90. Heeft iemand nog een buiten of binnen plekje over voor m'n auto? Het gaat dus om een maand of 3 á 4. Ik hoor 't graag!
Cheers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2014 14:21 #1402076
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spijkenisse
Je mag hem bij mij (Spijkenisse) wel voor die periode op de oprit zetten ........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2014 00:46 #1402175
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stalling
Beste Michael,
Wat ik je kan aanbieden is;
Parkeer mogelijkheid personeel; op de 1 verd......zwaar beveiligd (geen garantie) 500 plaatsen indien leeg, veel komend en gaand verkeer, vaak redelijk vol, maar zeker plek voor een Volvo. Dak er boven, zijkanten open. In en uit, alleen als ik er ben.
Parkeer mogelijkheid bezoekers; op de bgg.....iets minder beveiligd, maar nog steeds redelijk veilig. 500 plaatsen, waarvan dagelijks 50 bezet. En er staan reeds mijn visboot op trailer en mijn sloop 945 voor onderdelen. In en uit zijn op afstand te regelen.
Zelf ben ik de technisch beheerder van dit (justitie) geheel, en is gelegen vlakbij afslag S111 van de ring A10 in Amsterdam........
Gr.
Bart
Wat ik je kan aanbieden is;
Parkeer mogelijkheid personeel; op de 1 verd......zwaar beveiligd (geen garantie) 500 plaatsen indien leeg, veel komend en gaand verkeer, vaak redelijk vol, maar zeker plek voor een Volvo. Dak er boven, zijkanten open. In en uit, alleen als ik er ben.
Parkeer mogelijkheid bezoekers; op de bgg.....iets minder beveiligd, maar nog steeds redelijk veilig. 500 plaatsen, waarvan dagelijks 50 bezet. En er staan reeds mijn visboot op trailer en mijn sloop 945 voor onderdelen. In en uit zijn op afstand te regelen.
Zelf ben ik de technisch beheerder van dit (justitie) geheel, en is gelegen vlakbij afslag S111 van de ring A10 in Amsterdam........
Gr.
Bart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2014 07:16 #1402178
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schorsen
Wil je hem schorsen, dan kan hij hier buiten wel op eigen erf staan.
Als je niet wilt schorsen ook maar dan is een plek op de openbare weg dichterbij wellicht handiger.........
Als je niet wilt schorsen ook maar dan is een plek op de openbare weg dichterbij wellicht handiger.........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2014 17:04 #1402314
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bart
Ik ben inmiddels in contact met Bart. Verder iedereen bedankt voor de aanbiedingen.
Moderators: Jerry Stam