Kan iemand dit vertalen? Het gaat over nieuwe matten

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2014 03:06 #1100382 door Mathy van Nisselroy
Kan iemand dit vertalen? Het gaat over nieuwe matten is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Ik heb het idee dat er staat dat Volvo nieuwe matten heeft laten maken voor de 940, maar misschien kan iemand die het Zweeds machtig is en een ook account heeft op het forum van de Svenska Volvo 7/900 klubben <a href=" forum.7900klubben.se/viewtopic.php?f=26&t=74430 " target="_blank">dit vertalen?
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2014 07:40 #1401812 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic matten 940
&gt;dit&lt; kun je vertalen met google translate, er staat dan dat je een account moet aanmaken of in moet loggen met account om de site te kunnen bekijken.
jean.2

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2014 08:23 #1401813 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hij vraagt ook of iemand die
Hij vraagt ook of iemand die lid is het kan vertalen.....je komt dus bi j de tekst als je bent ingelogd.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2014 08:52 #1401814 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Vertaling
Var in på Volvo och frågade vad de hade för textilmattor. Den gamla varianten i plysch har som bekant utgått, men det fanns en nytillverkad serie att beställa.
Ik was bij Volvo en vroeg wat ze voor textielmatten hadden. De oude variant in plusch is zoals bekend op maar er was een nieuwgwmaakte serie te bestellen
Hittade då en variant som jag sett på tradera tidigare men aldrig hann buda på, finns i Svart och Beige. Ingen traditionell Volvobrodyr mitt på under pedalerna, men ett litet insytt volvoemblem finns på frammattorna. Dessutom ingår clipsen för att fästa dem i golvmattan.
Toen vond ik een variant die ik eerder op Tradera had gezien maar waar ik nooit aan toegekomen was om op te bieden, ze zijn er in zwart en beige. Geen origineel Volvo borduur midden onder de pedalen maar er zit wel een klein Volvo embleem ingenaaid in de voormatten. Bovendie zitten de clips om ze op de ondermat te bevestigen er bij.
Och det bästa av allt var att de gick att beställa direkt från regionlagret, låg inte ens hos gcp
En het mooiste is dat ze direct bij het regionale magazijn te bestellen waren, ze lagen geen eens bij gcp. (geen idee wat dat is)
Så skynda å fynda! Upplands motor tog 410kr/satsen för svarta varianten. Art. VO 9134367
Dus haast je! Upplands motor vroeg SEK 410 voor een set, de zwarte variant, Artikel nummet VO 9134367.
Zo makkelijk kan het zijn!
Verderop in de hele discussie vraagt iemand of ze 700 en 9oo passen, waarbij de TS aangeeft dat er alleen 900 op de verpakking staat, maar er kan verschil zitten bij de modellen die rechts de computer hebben, dan zou het model van de mat daar iets anders zijn.
Hij zal later foto's plaatsen als de matten in de wagen liggen.
Groeten,
ps, ik ben er al een beetje achter wat gcp betekent, ik zal daar meer over gaan uitzoeken en kom daar op terug.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2014 09:34 #1401815 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic GCP...
gcp is het global classic parts magazijn van Volvo.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2014 15:54 #1401833 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Knopje
Hallo Jean

jean.2 schreef : &gt;dit&lt; kun je vertalen met google translate...

Er bestaat een Safari Extention voor Google Translate.  Ik heb dus een knop in m'n knoppenbalk, waarmee ik dit soort pagina's laat vertalen.  Maar Google Translate is nog ver van ideaal.  Meestal goed genoeg om een idee te krijgen waar het over gaat (al heb ik dat tegenwoordig al enigszins op het moment dat ik op die knop click), maar het fijne ervan weet je helaas nog steeds pas als het door een persoon vertaald wordt, die het Zweeds echt beheerst.  Gelukkig hebben we een paar mensen die het Zweeds beheersen op het forum.
@Ton: Bedankt!
groetjes
@Allemaal: Ik heb nog geen interesse in een nieuwe set, maar voor wie een set zoekt is dit misschien een optie.
groetjes
Mathy

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2014 18:48 #1401838 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Appel...
Mathy heeft een appel, waar bovendien nog een flinke hap uit gebeten is................
Kom op zeg, als je een beetje NL dialect speekt/verstaat is Zweeds toch niet echt moeilijk (appelje eitje woordgrap)

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2014 21:09 #1401845 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic GCP
GCP=Genuine Classic Parts, ligger i straxt utanför Jönköping. Där hamnar alla äldre delar som Volvo själva inte längre lagerhåller.
GCP_ Genuine Classic Parts, ze zitten net buiten Jönköping. Daar komen alle oudere delen terecht die Volvo zelf niet langer in voorraad houdt.
Website: www.gcp.se/ Zes september houden ze VolvoPartMeet met allerlei aanbiedingen.
Volgens mij is het een autosloopbedrijf die dit erbij is gaan doen.
Wij zitten zes september nog in Zweden, maar of ik er uit en thuis ruim zeshonderd kilometer voor over heb weet ik nog niet.
Groeten,

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC