Versturen vanuit Zweden: Welke manier is het goedkoopst?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2014 08:36 #1400932
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic met appie amro
heb in kronen betaald. Als je het IBAN nummer hebt is dat voldoende. Dat werkt ook in niet euro landen.
Rob
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2014 11:00 #1400944
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic (Bijkomende) kosten
Je kunt via internetbankieren inderdaad ook in vreemde valuta betalen. Wel iets met 'Shared costs' maar volgens mij betaal jij alles en hoeft de ontvangende kant dus niets bij te betalen.Let op: bij spoedbetalingen wil een (buitenlandse) bank nog wel eens extra kosten in rekening brengen i.v.m. het op de hoogte brengen van de ontvanger...
En via Paypal wordt er volgens mij een bepaald klein percentage berekend voor privé-betalingen, maar dat zal op de site wel te vinden zijn.Wat ik zo kon vinden, kostte het verzenden van een stuur via Bussgods rond de SKR300, dat is zo'n €30,-. Dacht ik.
En via Paypal wordt er volgens mij een bepaald klein percentage berekend voor privé-betalingen, maar dat zal op de site wel te vinden zijn.Wat ik zo kon vinden, kostte het verzenden van een stuur via Bussgods rond de SKR300, dat is zo'n €30,-. Dacht ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2014 15:06 #1400966
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bijkomende kosten:
Heb het even opgezocht was 5,50 euro. En je wordt ongetwijfeld gen**id met de wisselkoers. Banken zijn boefjes 
Rob
Rob
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2014 16:16 #1400972
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Arbeid kost geld
Hallo Rob
Jij wordt toch ook betaald voor het werk dat je doet? De bank wisselt geld voor jou om en dat kost geld. Lijkt mij normaal.
groetjes
Mathy
Jij wordt toch ook betaald voor het werk dat je doet? De bank wisselt geld voor jou om en dat kost geld. Lijkt mij normaal.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam