RDW keuring ivm uitbouw LPG
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2014 15:57 #1100001
door V700 register
RDW keuring ivm uitbouw LPG is gemaakt door V700 register
Naar RDW in Roosendaal ivm verwijderen LPG installatie en kenteken weer omzetten op benzine.
Was met 10 min weer weg en alles was goed. Krijg nu zo n nieuw plastic kentekenbewijs opgestuurd.
Tip voor degene die er nog heen gaat. Zorg dat CO goed afgesteld is want dit meten ze ook.
Leuk is het altijd als ze zeggen kijk dit is nog een echte Volvo.
Was met 10 min weer weg en alles was goed. Krijg nu zo n nieuw plastic kentekenbewijs opgestuurd.
Tip voor degene die er nog heen gaat. Zorg dat CO goed afgesteld is want dit meten ze ook.
Leuk is het altijd als ze zeggen kijk dit is nog een echte Volvo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2014 17:23 #1399686
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gelukkig geen LPG
maar wel een CO meter thuis.
altijd handig, maar lees hele verschillende verhalen over de keuring en wille keur (zeker in het grijs kenteken en de landrovers).
De ene loopt zo naar buiten de bij de andere wordt een intensieve identiteitscontrole gedaan.
altijd handig, maar lees hele verschillende verhalen over de keuring en wille keur (zeker in het grijs kenteken en de landrovers).
De ene loopt zo naar buiten de bij de andere wordt een intensieve identiteitscontrole gedaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2014 23:50 #1399723
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die van mij is ook net
Die van mij is ook net geweest
Hij was bijna afgekeurd op de koplampen. Ik heb van die USA dingen er in zitten. De licht opbrengst was te weinig. Maar als het beeld goed was dan liet hij hem wel door. Het licht beeld was gewoon goed. Dus gelukkig goedgekeurd. Ik vond het alleen vreemd dat ze hier naar kijken je komt om het benzine systeem te laten keuren geen APK of wat dan ook. En bij APK word ook niet naar lichtopbrengst gekeken. Dus ik vond het nogal vaag.
Hij was bijna afgekeurd op de koplampen. Ik heb van die USA dingen er in zitten. De licht opbrengst was te weinig. Maar als het beeld goed was dan liet hij hem wel door. Het licht beeld was gewoon goed. Dus gelukkig goedgekeurd. Ik vond het alleen vreemd dat ze hier naar kijken je komt om het benzine systeem te laten keuren geen APK of wat dan ook. En bij APK word ook niet naar lichtopbrengst gekeken. Dus ik vond het nogal vaag.
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
04-01-2014 08:26 #1399726
door Hendrik Teerink
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic ...
inderdaad vaag, bij mij werd geen CO test gedaan, wel koplampen en chassisnummercontrole.
De keurmeester ontdekte een krokante plek bij de linker achterveer, maar deed daar niet moeilijk over.
Ben er nu mee bezig want eind februari moet hij door de APK.
De keurmeester ontdekte een krokante plek bij de linker achterveer, maar deed daar niet moeilijk over.
Ben er nu mee bezig want eind februari moet hij door de APK.
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- laurens linssen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2014 14:31 #1399979
door laurens linssen
Beantwoord door laurens linssen in topic Koplampen is nog niet zo raar
Vandaag ook die van mij bij RDW geweest. Geen CO, wel chassisnummer en naar de koplampen gekeken. Zo gek lijkt me dat nog niet, want er verdwijnt natuurlijk een flink gewicht uit de achterbak. Dat kan ervoor zorgen dat ze te laag lichtbeeld gaan geven. Keuring kon gelukkig nog net voor de peildatum van de MRB, dus dat levert ook al geen problemen op. Nu nog briefje dat ik gaag voor de overgangsmaatregel in aanmerking wil komen.
Wat een gelazer allemaal en wat een kaptitaalvernietiging om uiteindelijk minder miljeuvriendelijk door het leven te gaan. Maar goed, zo is het nu eenmaal.
Wat een gelazer allemaal en wat een kaptitaalvernietiging om uiteindelijk minder miljeuvriendelijk door het leven te gaan. Maar goed, zo is het nu eenmaal.
Moderators: Jerry Stam