Investeren of niet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onze 940 heeft net nieuwe banden, airco condensor, kachelradiator, motorsteunen, ingekorte klepstelen. Er zit aan te komen remschijven, stuurhuis(?). Sinds kort heeft de kachelaanjager een vreemd bijgeluid en heb ik een kleine regenwaterlekkage links voor. Sinds gisteren werkt de LPG-pomp niet meer.
Wat zouden jullie doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G. Los
-
- Premium lid
-
Maar een goedkoop en goed adres voor je kapotte vialle pomp heb ik wel voor je.
Deze man heet Romio, woont in assen en adverteerd veel op Marktplaats.
Hij heeft ongeveer 150 positieve revieuws van zeer tevreden klanten, dus dat zit wel goed
Link: <a href=" link.marktplaats.nl/1003922912 "> link.marktplaats.nl/1003922912
Succes met je beslissing.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik woon zelf in Assen en heb hier nog niks slechts over hem gehoord.
Groeten Wouter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja?
meteen wegdoen
Nee?
houden
Emotie: Als je er aan gehecht bent is je blik vertroebeld. Is dat erg? Nee....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wij hebben trouwens ook een V70 D5 uit 2002, en vinden het een heerlijke auto, qua wegligging is deze auto veel beter, de stoelen zitten heerlijk, en wat geluidsisolatie betreft is hij behoorlijk stiller.Hij zit vol met airbags..( maar mijn 945 ook trouwens..) Deze auto is altijd goed onderhouden en we hebben nog niets noemenswaardigs gehad. Er zit ook al 3 ton op de teller.
Maar de 945 uit 98..tja...oude liefde roest niet...we zijn er dol op..rijd heerlijk, is comfortabel, veilig....veel onderdelen zijn via het forum of volvo sloop te krijgen...en soms moet er wel es wat nieuws in of onder , maar is dat niet bij de meeste auto's zo? Succes met je beslissing!
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Rversteeg schreef : Ik heb een 940 LPT LPi uit '98, net over de 500K. Ik sta nu voor een dilemma wat de meeste wel zullen herkennen: onderdelen blijven vervangen of naar iets anders uitzien. Maar ja, ik heb er in 12 jaar ruim 3 ton mee gereden, dus enige emotionele binding is er ook wel (geldt overigens niet voor iedereen in ons gezin...). Maar wat anders? Dit is een 940 van de laatste lichting, dus qua bouwjaar kan ik er niet op vooruit gaan. Een nieuwer model Volvo? Misschien wel comfortabeler, maar ook zo leuk en betrouwbaar? En dan die hogere onderdeelprijzen?
Onze 940 heeft net nieuwe banden, airco condensor, kachelradiator, motorsteunen, ingekorte klepstelen. Er zit aan te komen remschijven, stuurhuis(?). Sinds kort heeft de kachelaanjager een vreemd bijgeluid en heb ik een kleine regenwaterlekkage links voor. Sinds gisteren werkt de LPG-pomp niet meer.
Wat zouden jullie doen?
Remschijven rondom en de blokjes +/- 350 euro incl btw excl monteren maar als je handig bent kun je dit zelf.
Stuurhuis gereviseerd kostte mij 350 euro en ik heb het laten doen en totaal kwam ik op 640 euro incl btw.
Dus 1000 euro ben je zo kwijt, dan noem je nog de ventilator op en het gas gebeuren. Ik weet niet wat daar de prijzen van zijn. Zeg ff dat je 1500 euro totaal kwijt bent, daar heb je een andere 940 voor op gas maar dan zit je ook weer met een km stand waar je u tegen zegt. Daarnaast zal je niet veel meer vangen voor je 940. Aangezien je al reeds geinvesteerd hebt en weer voor een keuze staat moet je je afvragen hoe lang wil ik nog met de 940 rijden. Als de motor en bak nog in goede conditie verkeren zou ik gezien de reeds eerdere investeringen lekker door blijven rijden. Je weet immers wat je hebt.
Suc6
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G. Los
-
- Premium lid
-
Het is denk ik een verstandig besluit om mobiel te blijven tot de uiteindelijke beslissing.Rversteeg schreef : Ik heb besloten om toch maar de LPi pomp/tank te laten vervangen (bedankt voor de tip in Assen, maar ga toch weer naar Weert).
Maar misschien nog een tip waar je iets aan hebt: De vakman uit assen rijd het hele land door op korte termijn en rekent (dacht ik ) geen extra kosten daarvoor. Hij repareert de lpg-installatie ter plekke bij je thuis of op straat. En ik verwacht dat hij goedkoper en sneller is dan je adres in Weert. Misschien even het een en ander vergelijken? Uiteraard garantie.
Ik heb zelf ook een keer gebruik gemaakt van de service van Romio, en het is in een woord TOP. Ik had even niet genoeg geld bij me na de klus en hij zei betaal me later maar een keer. Wat een vertrouwen! Dat kom je tegenwoordig niet meer tegen in deze maatschappij.