Zeg, waar zijn toch al die Executive liefhebbers

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2013 20:34 #1398804 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar de...
Meeste onder ons weten dat een S90/960 met deze kilometers toch wel behoorlijk risico loopt op ernstige defecten.

De S90 die ik rij, was de motor ook kapot van. Rond de 300.000 km gelopen. Is ook andere motor in gegaan. Bovendien kunnen ze vragen wat ze willen. Krijgen is een ander verhaal.

Ik ben het wel met Piet eens dat ik dan ook liever zoiets zou kopen met weinig kilometers om te koesteren.

Ik had mijn rode gekocht om iedere dag te rijden, en zoals de meeste wel weten ook voor een stevige prijs. (Gemert)

Kan het echter niet over mijn hart verkrijgen om de dame af te jakkeren, vandaar ook de aanschaf van de S90. Ben ik nu ook iedere dag blij mee, en dankzij een mede verenigingslid goede motor ingehangen, en rij daar nu ca. 50.000 km. per jaar mee.

Als ik een level 2 zou (kunnen) kopen werd het ook gegarandeerd een mooi weer exemplaar, dus zou voor de top gaan dan.

Nogmaals, absoluut mooie auto Michael, maar zal niet meevallen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2013 20:41 #1398805 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ach ja en de meesten hier
ach ja en de meesten hier weten ook dat je er een stuk minder voor betaald hebt.
btw je had een goed bod op facebook was toch 5000 of 5500? ik had er een strikje om gedaan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2013 20:56 #1398806 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.

Jan-Geert schreef : ach ja en de meesten hier weten ook dat je er een stuk minder voor betaald hebt.
btw je had een goed bod op facebook was toch 5000 of 5500? ik had er een strikje om gedaan.

Ja Jan-Geert, maar de meesten hier weten ook dat ik er een shitload aan geld in heb gestoken om 'm weer piekfijn te maken. Spuiten, veel achterstallig onderhoud, veel interieurdelen die gesneuveld waren, de velgen met nieuwe a-merk banden, nieuwe verlichtingunits en antenne, und so weiter. Winst maken ga ik sowieso niet, ook bij de vraagprijs al niet. Verder was 't eerste wat ik vroeg aan die guy die 5k bood of hij serieus was. Toen hij ja zij, ben ik gaan kijken naar een vervanger. Toen ik die gevonden had, en vroeg wanneer hij de S90 op zou komen halen, zei hij dat hij het ineens toch niet kon betalen. Já... Popiejopie doen in 't openbaar, en dan stiekem in 't geniep terug krabbelen. Ik proefde 't al, hij deed dat bod net iets te snel.
Edit: De V700 incrowd weet nu meteen dat er nog wat speling zit in de prijs. 5k is wel zonder zomerwielen trouwens.
@ Ton: De eerste serie zescilinders zijn maar matig begrijp ik uit de verhalen. Ik heb echter geen reden om te denken dat bij die van mij het blok op is. Toen ik 'm kocht was ie best lui, maar dat is inmiddels ook al voorbij. Stage 0, inclusief compleet vernieuwde carterventilatie doet wonderen. Verder zijn Executives met minder op hun bast niet voor dit geld te vinden. 8k tot 15k zijn prijzen die ik voorbij zie komen. Dat anderen vragen wat ze willen is inderdaad zo, maar het is niet gek als andere verkopers daar hún vraagprijs op baseren toch? Zo werkt dat nu eenmaal in de handel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2013 21:47 #1398808 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 5k kreeg ie de zomerbanden
5k kreeg ie de zomerbanden er ook bij.. wat ik zeg , bij de deur afgeleverd :D

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2013 21:55 #1398809 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja!

Jan-Geert schreef : 5k kreeg ie de zomerbanden er ook bij.. wat ik zeg , bij de deur afgeleverd :D

Ja, hey, maar ik woon in de Randstad hè. Daar is alles duurder.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2013 22:01 #1398811 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hahahaha je hebt een punt :P
hahahaha je hebt een punt :P

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2013 10:45 #1398820 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Met
Met hogere kmstanden komt de (potentieële) interesse toch uit een wat ander publiek denk ik. Voor wie topstaat iets minder belangrijk maar de prijs weer wel wat belangrijker is. Zoals eerder gezegd, de mensen die bereid zijn om nog eens flink te investeren in een topauto kijken naar auto's met lagere kmstanden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2013 11:20 #1398821 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic effe checken
1200 euro naar 6500 euro
rags to riches
zilvervloot naar goudmijn
hehehe groet will
p.s als ie voor die prijs gaat koop ik er ook 10
toch veel succes met de verkoop

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2013 12:25 #1398822 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re

sanshan schreef : 1200 euro naar 6500 euro
rags to riches
zilvervloot naar goudmijn
hehehe groet will
p.s als ie voor die prijs gaat koop ik er ook 10

toch veel succes met de verkoop

Heb je wel gelezen Will? Er is héél erg flink geinvesteerd in deze auto.
@ Henk: Jazeker, daarom zit ik ook niet in een topklasse prijsklasse.

• Cor Jan van Rhijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2013 12:54 #1398823 door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic De enige
Dus ik ben de enige die dit helemaal geen gekke vraagprijs vind, zeker als je <a href=" www.bangarage.nl/volvo-selekt/resultaten...inderbankje/6821781/ " target="_blank" title="240 met bankje">deze 240 ziet... En laat er inderdaad flink in die auto geïnvesteerd zijn... dat is duizenden Euro's waard. Stel je koopt een "knappe" 945 voor 1500 dan moet daar in het eerste jaar misschien nog 2000 bij omdat er nog "van alles aanzit". Tja... dan ga ik liever naar Nordicar of Mijdrecht en betaal 3500 of 4000 en dan krijg ik een nieuwe distributiesnaar en een nieuwe uitlaat, nieuwe remblokken etc...
Cor-Jan, ook al uit de Randstad, waar alles duurder is.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC