Iets anders
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Laat het me maar weten, mijn voorkeur gaat uit naar auriga's maar pholus vind ik een mooie 2eTombo schreef : He Rene,
dat klopt, ik zie dat ik je PB heb ontvangen. Heb het blijkbaar vrijdagavond al gelezen, maar niet op gereageerd (er waren wat maten van me hier en we hadden wat biertjes op).
Ik heb idd Pholus velgen over. Een collega van me had ook interesse, als dat niks wordt komen ze te koop te staan!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
+ Snel! 210 pk, dat wilt best wel vooruit! (heb de 230 km/h al aangetikt)+ Stil! De S80 is heel erg goed geisoleerd+ De stoelen zijn nog een stuk beter als de 940, ik heb er 'sportstoelen' in zitten, ik mistte bij de 940 de zijdelingse steun, deze stoelen bieden dat wel (de standaard S80 stoelen zijn vergelijkbaar met de 940 stoelen)+ Wegligging
- Verbruik binnen de bebouwde kom, bijna 1600 kg, 210 pk en een automaat zijn niet gunstig voor het verbruik. Maarja, je leeft maar 1x
Verder rijdt de wagen echt top. Enige minpuntje is dat 1,5 week geleden m'n middendemper min of meer is overleden... Inmiddels een nieuwe besteld, en gelukkig kostte dat de kop ook niet (115 euro).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor mij geen goede combi, 160 klinkt als 100. Maar voor 80 km/h wegen zijn drama. Dwz voelt als 50 in zo'n auto.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
De Volvo S80 met Yamaha V8 rijdt 250 echte kilometers. 250? Ja, vanwege de begrenzer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eind 3e versnelling 170 op de teller
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
De V8 doet dan 3600 rpm. Rood gebied bij 7000.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vraag me wel af naar welk land deze geëxporteerd is. Lijkt mij niet echt een typische export auto voor Afrika (waar alle Japanners naartoe gaan). Het Oostblok wellicht?
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Geen verzekering of belasting meer per direct.