deur wil niet open van buiten af

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2013 20:27 #1099799 door V700 register
deur wil niet open van buiten af is gemaakt door V700 register
hallo ik heb een klein probleempje met het openen van mijn deur van buitenaf,kan wel gewoon op slot en weer van het slot af,maar ik kan wel van binnen uit de deur open maken maar van buiten af wil deze niet meer open,hendeltje voeld lam aan,mijn vraag is wat kan dit zijn en is dit veel werk om dit weer te fixen?
rij een volvo 940 estate uit 1996 2.3 lpt,alweer 4 jaar naar volle tevredenheid.
groet willem

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2013 20:50 #1398647 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stangetje
meestal is het witte gedeelte van het binnenwerk gebroken, waardoor het stangetje voor ontgrendelen loshangt. Maar dan ging de handle al een tijdje zwaar. Had het bij mijn 940 achterdeur nieuwe handgreep bij nordicar besteld, maken is een beetje gepriegel.
<a href=" www.ipdusa.com/uploads/images_products_s...w/fullsize_16334.jpg "> www.ipdusa.com/uploads/images_products_s...w/fullsize_16334.jpg

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2013 20:55 #1398648 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook nog leverbaar via dealer
Zo'n deurgreep is ook nog leverbaar via de dealer, afgelopen voorjaar een nieuwe gemonteerd op mijn S90. Is inderdaad wel een gepriegel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2013 20:52 #1398697 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stang
Vanaf de buitenkant kun je zo de stang in de handgreep haken.Pak de stang met een kombinatietang en wring het pootje van de stang door het oog van de handgreep. Gaat echt makkelijker dan je denkt.Op deze manier hoef je niet het hele binnenwerk van je deur te slopen.Trouwens... dan nog gaat het niet makkelijk, ik zeg inhaken vanaf de buitenkant  ;DP.s. ik heb wel zo'n handgreep voor je.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC