Blauwe brief op de deurmat:
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Ja, nog net een paar maandenTon schreef : Wij hebben nog een MGB, datum eerste toelating 30-06-1974, krijgen wij hier nou ook nog mee te maken?
Groeten,
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog niets gezien, net nog even gekeken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Morgen kijken naar een nieuwe hobbieauto voor erbij, en die kost een tientje per maand aan belasting (bouwjaar 1989) en daar komt nog een grotere rookwalm uit als Roetmobiel. Ook een gigantisch olieverbruik maar dat hoort bij dat merk/type
Voor de Prius moet ik ook belasting gaan betalen al gaat daar het gewicht van de accu's nog af dus zal rond de 5 tientjes per maand zijn.....
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
groeten
Vincent
Wel irritant dat de 780 V6 dan of kwart tarief of 100% geschorst wordt. Dat laatste is ie nu ook al, dus ik denk dat dat zo zal blijven. Einde hobby dus.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gezien alle onzekerheid en gepruts van de overheid,
gaat de Volvo hier ook weg.
Immers de uiteindelijke kosten over 2014 zijn niet
duidelijk te overzien.
Mijn nieuwe hobby is zoveel mogelijk geen
belasting meer te betalen en dat mag best wat
kosten ...
Voor diegen die diesel willen blijven rijden.
Brommobielen worden ook steeds leuker.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ruilhandel zo min mogelijk btw betalen, ook al kan je et betalen, het is oorlog. De machine blijft zeker weten en zal vanaf janari maandelijks een rondje door de binnenstad v utrecht roeten want wil wel waar voor mijn geld.
Alles maar dan ook alles zelf doen scheelt weer btw. Zo min mogelijk bijdragen dat wordt het doel v 2014.
Je als een schaap laten slachten kan altijd nog. Las dat er weer een cda er met 750.000 eur wachtgeld naar hongkong is vertrokken , blauwe brief erachteraan, dat was de druppel... Oorlog willen ze en krijgen ze
VANAF VDAAG
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
solexpaul schreef : Hier ook de brief ontvangen, voor Roetmobiel mag ik EUR 130 per maand gaan betalen.... Nou mooi niet dus...... Roetmobiel gaat weg.
Morgen kijken naar een nieuwe hobbieauto voor erbij, en die kost een tientje per maand aan belasting (bouwjaar 1989) en daar komt nog een grotere rookwalm uit als Roetmobiel. Ook een gigantisch olieverbruik maar dat hoort bij dat merk/type
Voor de Prius moet ik ook belasting gaan betalen al gaat daar het gewicht van de accu's nog af dus zal rond de 5 tientjes per maand zijn.....
Trabant, of waren die er toen niet meer?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Tampert81 schreef : Hier is ook de brief binnen. Maar weg gaat ie niet. Hoe jammer het ook is dat er betaald moet gaan worden en hoe erg blijkt hoe onbetrouwbaar de overheid is, ik heb er eerder belasting voor betaald, en toen ging het ook. Geniet en laat de armoe de pest krijgen.
groeten
Vincent
Ik ben het ook niet eens met hoe het momenteel gaat in dit land, maar er zijn groepen mensen in dit land die het vandaag de dag niet breed hebben, misschien wel in armoede leven, dan wil ik hier liever niet lezen dat de armoe de pest kan krijgen.
Dat past hier niet, nergens!