Ex-Lijkenwagen te koop in Hamburg
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Op "mobile.de" staat een ex-lijkenwagen te koop. Zie <a href=" suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-940-...ativeFeatures=EXPORT " target="_blank">hier. Ik "ken" de verkoper, omdat ik contact met hem gehad heb over deze aanhanger. Dat contact had overigens alleen ten doel, aan wat technische informatie te komen.
De auto is door de verkoper omgebouwd naar "rijdende werkplaats". Voor die prijs, zou je aan het twijfelen kunnen komen...
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
En de Volvo-populatie wordt er niet jonger op.
De generieke begrafenisondernemers doen ze weg omdat de gemiddelde klant er niet meer in gezien wil worden.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Kom je op m'n begrafenis? Ikke niet. Je komt toch ook niet op de mijne.........Wytze schreef : De generieke begrafenisondernemers doen ze weg omdat de gemiddelde klant er niet meer in gezien wil worden.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Klopt.struis schreef :
Kom je op m'n begrafenis? Ikke niet. Je komt toch ook niet op de mijne.........Wytze schreef : De generieke begrafenisondernemers doen ze weg omdat de gemiddelde klant er niet meer in gezien wil worden.
Zou jij dan liever naar je laatste rustplaats gebracht willen worden in een MB of ander modern vehikel, als er een wagen beschikbaar is die zo dicht bij je hobby staat?
Ik zou het leuk vinden om in een Volvo naar mijn laatste rustplaats gebracht te worden. En bij voorkeur het type waar ik het grootste deel van mijn leven in gereden heb.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Maar om er nu alvast één te gaan kopen...........stel dat ik 100 jaar oud wordt..........
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
struis schreef : Dat zou mij ook wel leuk lijken.
Maar om er nu alvast één te gaan kopen...........stel dat ik 100 jaar oud wordt..........
Dan gaan anderen je voor.
En ik waarschijnlijk ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er is een aflevering van Topgear waar in ze een nieuwe estate testen. Ze kopen een tweedehands bankje en dat past er niet in en dus is het oordeel: een waardeloze estate. Misschien wel een goede auto maar niet geschikt als volvo estate.
Ik ga gewoon in mijn eigen auto Dat past. Uit principe.
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-