V-o-l-l-e-d-i-g off topic. Maar wel leuk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 19:28 #1099530
door V700 register
V-o-l-l-e-d-i-g off topic. Maar wel leuk is gemaakt door V700 register
Volledig off topic maar wel leuk: Reclame onzin. Als ik echt goede onzin hoor schrijf ik het op.
Sommige zijn echt best goed. Hoe verzin je het??? Een greep:Dove voor mannen. "Skin care built in!".... Nou ja?? Er wordt een vergelijk gemaakt met leren jassen die uitdrogen en de huid... "Sillitbang. The power to Wow!"… Dit is echt zo stom en fantasieloos. Een wasmiddel die ik vergeten ben: XYZ "met ingebouwde vlekkenherkennings technologie"…. Die is echt heel goed. Hoe kom je er op. De waspoeder holt dus direct op het vuil af om er korte metten mee te maken. De rest laat het ongemoeid.Samsung smart phone / tablet. "Omdat je meer nodig hebt dan alleen SMS". Oh! Vindt Samsung dat? Ik niet.Leerdammer kaas:"Ontdek het hart van de kaas. Geniet van deze limited edition. Niet goed? Geld terug"..Deoderant Axe:Geef je haren een "super galactische boost". Huh? Warp 3 of zo?"Axe Apollo space academy. Leave a man. Become a hero"..
Een schoonmaakmiddel (soort Ajax voor de Nederlanders onder ons):"Mr Proper, nu in limited edition"... hahaha. Wees daar maar heel snel bij dus. Zet je wekker maar vroeg en ren meteen morgen naar de supermarkt in het dorp.Reclame over inlegkruisjes. Merk weet ik niet meer. "Van nu af hebben al onze inlegkruisjes twee zichtbare randbeschermingszones.." Oh? Braun scheerapparaten. "Met de eerste actieve cool techniek ter wereld". Hahaha. Wat is dat nu weer? Deze is echt heel goed! Een reclame over een of ander bioyoghurt drankje of zo:"Hebt u dat ook wel eens dat u 's avonds naar bed gaat en dan 's morgens weer wakker wordt?… En dat je je nog steeds futloos en zonder energie voelt?" Hahahaha die is echt goed.Wat een onzin verzinnen ze allemaal niet. En de lijst wordt alleen langer. En wat een geld kost die zendtijd voor die onzin.. Ik begin reclame wel leuk te vinden.Grt,Robert
Sommige zijn echt best goed. Hoe verzin je het??? Een greep:Dove voor mannen. "Skin care built in!".... Nou ja?? Er wordt een vergelijk gemaakt met leren jassen die uitdrogen en de huid... "Sillitbang. The power to Wow!"… Dit is echt zo stom en fantasieloos. Een wasmiddel die ik vergeten ben: XYZ "met ingebouwde vlekkenherkennings technologie"…. Die is echt heel goed. Hoe kom je er op. De waspoeder holt dus direct op het vuil af om er korte metten mee te maken. De rest laat het ongemoeid.Samsung smart phone / tablet. "Omdat je meer nodig hebt dan alleen SMS". Oh! Vindt Samsung dat? Ik niet.Leerdammer kaas:"Ontdek het hart van de kaas. Geniet van deze limited edition. Niet goed? Geld terug"..Deoderant Axe:Geef je haren een "super galactische boost". Huh? Warp 3 of zo?"Axe Apollo space academy. Leave a man. Become a hero"..
Een schoonmaakmiddel (soort Ajax voor de Nederlanders onder ons):"Mr Proper, nu in limited edition"... hahaha. Wees daar maar heel snel bij dus. Zet je wekker maar vroeg en ren meteen morgen naar de supermarkt in het dorp.Reclame over inlegkruisjes. Merk weet ik niet meer. "Van nu af hebben al onze inlegkruisjes twee zichtbare randbeschermingszones.." Oh? Braun scheerapparaten. "Met de eerste actieve cool techniek ter wereld". Hahaha. Wat is dat nu weer? Deze is echt heel goed! Een reclame over een of ander bioyoghurt drankje of zo:"Hebt u dat ook wel eens dat u 's avonds naar bed gaat en dan 's morgens weer wakker wordt?… En dat je je nog steeds futloos en zonder energie voelt?" Hahahaha die is echt goed.Wat een onzin verzinnen ze allemaal niet. En de lijst wordt alleen langer. En wat een geld kost die zendtijd voor die onzin.. Ik begin reclame wel leuk te vinden.Grt,Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 20:22 #1397369
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic reclame
Dia van Taft (haargel) vind ik ook erg geloof waardig,Die moet het haar harder maken dan staal en ze rijden met hun geweldige coup in een cabrio onder een roldeur heen, Wat denk je de vormen van hun haar zit in de rol deur maar enekele seconden verder zie je het haar wel bewegen?Er is op Twitter ook eens een leuk grapje rond gegaan:Zit je net lekker reclame te kijken komt er zo'n vervelende serie tussendoor....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 20:44 #1397374
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schitterend
Wij hebben blijkbaar dezelfde fascinatie met reclame nonsens, heerlijk. Ik heb ook al jaren in een laatje naast de TV een lijstje met heel mooie woorden die in reclames gebruikt werden/ worden. Een korte bloemlezing:
-intelligente kleurpigmenten
-jaren hipper
-100% geurneutralisatie
-lagere mondweerstand
De herkenning dat er nog mensen zijn die deze onzin ook nog signaleren doet mij goed!
-intelligente kleurpigmenten
-jaren hipper
-100% geurneutralisatie
-lagere mondweerstand
De herkenning dat er nog mensen zijn die deze onzin ook nog signaleren doet mij goed!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 21:25 #1397375
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja kan er best van genieten
Ja kan er best van genieten die reclames hoor!
Live opgenomen vind ik ook een leuke!
Live opgenomen vind ik ook een leuke!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 21:30 #1397377
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Cafeine
Of die van :Alpecin Cafeïne-ShampooDe shampoo die de haargroei direct in de wortels stimuleerten als je haar dan nog niet wakker is heb je ook:Alpecin Dubbel-Effect Shampootegen roos en erfelijk bepaalde haaruitvaltegen roos mmmwwwah okee geloofwaardig, maar tegen erfelijk bepaalde haaruitval.
Dat spul tast dus m'n genen aan.....
Doe mij maar cafeine in m'n koffie en een shampoo die lekker ruikt.
Dat spul tast dus m'n genen aan.....
Doe mij maar cafeine in m'n koffie en een shampoo die lekker ruikt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 23:49 #1397387
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Reclame
Hallo Volvisti
Als je goed oplet, is er op heel veel reclames wel wat op te merken. Een paar voorbeelden van mijn kant:
Er is een tandpasta die zeven problemen aanpakt. Daarbij laten ze je een lijstje van die problemen zien. En één van die "problemen" is: "frisse adem".
En dan die reclame's in de trant van "1+1 gratis". Het is al ruim vier decennie geleden dat ik het voor het eerst hoorde, maar ik ben nog steeds niet vergeten, dat 1 + 1 twee is. Maar reclamemensen en kassadames hebben schijnbaar nooit in de eerste klas cq groep drie gezeten.
Dat je trouwens bij het wassen van je haar "lichamelijk geprikkeld" kunt worden, wil ik best geloven. Maar niet op de manier zoals ze in de reclames laten zien.
Waarbij sowieso de aantekening past, dat sommige producten wel erg vreemde effecten worden toegedicht.
groetjes
Mathy
Als je goed oplet, is er op heel veel reclames wel wat op te merken. Een paar voorbeelden van mijn kant:
Er is een tandpasta die zeven problemen aanpakt. Daarbij laten ze je een lijstje van die problemen zien. En één van die "problemen" is: "frisse adem".
En dan die reclame's in de trant van "1+1 gratis". Het is al ruim vier decennie geleden dat ik het voor het eerst hoorde, maar ik ben nog steeds niet vergeten, dat 1 + 1 twee is. Maar reclamemensen en kassadames hebben schijnbaar nooit in de eerste klas cq groep drie gezeten.
Dat je trouwens bij het wassen van je haar "lichamelijk geprikkeld" kunt worden, wil ik best geloven. Maar niet op de manier zoals ze in de reclames laten zien.
Waarbij sowieso de aantekening past, dat sommige producten wel erg vreemde effecten worden toegedicht.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 23:55 #1397388
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Reclame maken
is ook een vak!
Sommige zijn echt geniaal bedacht.
Ik zie dit als het enige voordeel van de komst van de commercieële omroepen.
Toen we enkel nog nederland 1,2 en 3 hadden, waren alle wasmiddel, maandverband, afwasmiddel reclames enz enz hetzelfde.
Sommige zijn echt geniaal bedacht.
Ik zie dit als het enige voordeel van de komst van de commercieële omroepen.
Toen we enkel nog nederland 1,2 en 3 hadden, waren alle wasmiddel, maandverband, afwasmiddel reclames enz enz hetzelfde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2013 08:36 #1397391
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oude reclames
Laatst op youtube wat jaren 80 reclames gekeken.
Die zijn dan weer grappig van ouderwetsheid, en gebrek aan snelheid
Die zijn dan weer grappig van ouderwetsheid, en gebrek aan snelheid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2013 09:30 #1397396
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Melk
Mijn grootste vraagteken staat nog steeds bij de toevoeging op een melkpak: 'Verbeterde houdbaarheidsdatum'. Die heb ik, zelf met vakgenoten, nog altijd niet kunnen verklaren.
Joost
(verdient z'n geld met teksten schrijven voor reclamebureau's...)
Joost
(verdient z'n geld met teksten schrijven voor reclamebureau's...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2013 10:13 #1397400
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe
Ik vind die nieuwe eigenlijk wel merkwaardig: de reclame voor CV en bijbehorende app waarmee je nu je CV kunt bedienen. Tekst erbij is zoiets als "Nog nooit was het bedienen van de verwarming zo gemakkelijk". ????? Gewoon een knopje of draaischijf op de muur met 'warmer' of 'kouder' lijkt me vrij overzichtelijk...
Moderators: Jerry Stam