Wederom lid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2013 00:45 #1099466
door V700 register
Wederom lid is gemaakt door V700 register
Beste Leden,
vandaag gaat de aanmelding weer op de bus. Wederom lid van de vereniging. Mijn eerste auto was een 765GLE voor de amerikaanse markt. En airco én schuifdak, best bijzonder. Fantastische auto, zie bijlage.Door een inschattingsfout, van verharde naar onverharde weg, in een blubberspoor tegen een boom gereden met een zachte klap (dacht ik). Uitgestapt bleek de voorkant totaal ontwricht en stond de boom (diameter 25 cm) onder een hoek van 45 graden.Ik had geen tijd voor een prevelementje dus de kwaliteit van de constructie heeft me toen beschermd voor kwalijke gevolgen. Enfin, vanwege mijn werk, ik ben percussionist en heb dus laadruimte nodig, noodgedwongen overgegaan op een Hyundai H200. Ik heb altijd gedacht als ik de kans heb ga ik weer in een volvo station rijden, nergens mee te vergelijken en de stoelen zitten beter als de bank thuis. Drie jaar geleden zag ik een advertentie van volvorider for life, zo gedetailleerd en duidelijk van een liefhebber dat ik 'm niet kon laten voorbijgaan. Weer was ik een trotse eigenaar, dit keer van een 960 uit '96 full options luxury line. Dit keer ben ik doordrongen van het nut van het lidmaatschap en heeft het proefabonnement me al deurrubbers opgeleverd zodat ik weer zonder ruis verder kan cruisen. Beter dan bij de volvodealer bestellen...Ik ben helemaal weg van deze wagen en wil met mijn lidmaatschap ervoor zorgen dat hij tot in het einde der kilometers zacht en rusitg over de weg kan blijven zoeven. Van liefhebbers voor liefhebbers...Hartelijke groet,Peter Luijmessoon to be member
vandaag gaat de aanmelding weer op de bus. Wederom lid van de vereniging. Mijn eerste auto was een 765GLE voor de amerikaanse markt. En airco én schuifdak, best bijzonder. Fantastische auto, zie bijlage.Door een inschattingsfout, van verharde naar onverharde weg, in een blubberspoor tegen een boom gereden met een zachte klap (dacht ik). Uitgestapt bleek de voorkant totaal ontwricht en stond de boom (diameter 25 cm) onder een hoek van 45 graden.Ik had geen tijd voor een prevelementje dus de kwaliteit van de constructie heeft me toen beschermd voor kwalijke gevolgen. Enfin, vanwege mijn werk, ik ben percussionist en heb dus laadruimte nodig, noodgedwongen overgegaan op een Hyundai H200. Ik heb altijd gedacht als ik de kans heb ga ik weer in een volvo station rijden, nergens mee te vergelijken en de stoelen zitten beter als de bank thuis. Drie jaar geleden zag ik een advertentie van volvorider for life, zo gedetailleerd en duidelijk van een liefhebber dat ik 'm niet kon laten voorbijgaan. Weer was ik een trotse eigenaar, dit keer van een 960 uit '96 full options luxury line. Dit keer ben ik doordrongen van het nut van het lidmaatschap en heeft het proefabonnement me al deurrubbers opgeleverd zodat ik weer zonder ruis verder kan cruisen. Beter dan bij de volvodealer bestellen...Ik ben helemaal weg van deze wagen en wil met mijn lidmaatschap ervoor zorgen dat hij tot in het einde der kilometers zacht en rusitg over de weg kan blijven zoeven. Van liefhebbers voor liefhebbers...Hartelijke groet,Peter Luijmessoon to be member
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2013 08:04 #1397014
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Wederom welkom,
Wederom welkom!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2013 08:37 #1397015
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom Peter!
De Velgen
Welkom Peter!
De Velgen op de eerste foto vind ik persoonlijk beter staan op een 940 sedan.
Om dit euvel op te lossen wil ik ze wel ruilen hoor
Leuk, mooie auto!
De Velgen op de eerste foto vind ik persoonlijk beter staan op een 940 sedan.
Om dit euvel op te lossen wil ik ze wel ruilen hoor
Leuk, mooie auto!
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2013 10:47 #1397020
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Welkom.
Welkom Peter en leuk dat de (ex)960 van Paul Seegers zo weer in de vereniging terug is. Inderdaad een prachtige auto van een echte liefhebber.
Veel plezierige en veilige kilometers gewenst.
Groeten, Jan.
Veel plezierige en veilige kilometers gewenst.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2013 17:32 #1397033
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed kijken
Arjan,
Goed kijken, die velgen hebben onder mijn 740 Turbo gezeten en onder mijn 940 Estate......
Die 760 heb ik destijds, samen met siebren, gekocht.
Helaas was de schade te groot en hebben we de wagen moeten demonteren, ik had velgen, Siebren de ABS veerpoten voor. Jan Huijsmans had de motor, en er zijn zo nogh meer delen her en der terecht gekomen.
Goed kijken, die velgen hebben onder mijn 740 Turbo gezeten en onder mijn 940 Estate......
Die 760 heb ik destijds, samen met siebren, gekocht.
Helaas was de schade te groot en hebben we de wagen moeten demonteren, ik had velgen, Siebren de ABS veerpoten voor. Jan Huijsmans had de motor, en er zijn zo nogh meer delen her en der terecht gekomen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2013 17:33 #1397034
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom terug
Hallo Peter,
Welkom terug, enne deze wel heel houden hè, ik blijf niet jouw schadewagens opkopen......
Buiten dat, het is beter voor je portemonee.....
Welkom terug, enne deze wel heel houden hè, ik blijf niet jouw schadewagens opkopen......
Buiten dat, het is beter voor je portemonee.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2013 18:59 #1397046
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maarten en anderen, dank je
Maarten en anderen, dank je wel.
Goed om te lezen dat hij nog met wat onderdelen doorleeft her en der. Het was een fraaie wagen. De 960 gaat ooit met pensioen vanwege zijn leeftijd..Hartelijke groet
Peter
Goed om te lezen dat hij nog met wat onderdelen doorleeft her en der. Het was een fraaie wagen. De 960 gaat ooit met pensioen vanwege zijn leeftijd..Hartelijke groet
Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2013 20:09 #1397051
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ziet er goed uit
Blijf een beetje spijt hebben dat ik de 960 alweer weg heb gedaan,
Veel plezier ermee,
Maarten
Veel plezier ermee,
Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2013 08:17 #1397063
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
..terug. Je kunt vragen om je oude lidnummer weer te activeren.
Mooie wagen en mooie kleur.
Veel plezier ermee.
Mooie wagen en mooie kleur.
Veel plezier ermee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2013 16:40 #1397091
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bert dank je wel
Nautic Blue
Bert dank je wel
Nautic Blue Pearl
zie dat je dezelfde kleur hebt..
Gaat niet vervelen
Nautic Blue Pearl
zie dat je dezelfde kleur hebt..
Gaat niet vervelen
Moderators: Jerry Stam