Nu iets positiefs!

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 19:41 #1099370 door Ton Visser (GAST)
Nu iets positiefs! is gemaakt door Ton Visser (GAST)
Jazeker, nu iets positiefs:
Mijn dochter, onze interim webmaster, doet vrijwilligerswerk voor het Vogelopvangcentrum Zaanstreek: <a href=" www.vocz.nl/ "> www.vocz.nl/
Die hebben aanstaande zondag 3 november een open dag en wat aanloop is ook voor het  Vogelopvangcentrum Zaanstreek welkom.
Ik begrijp best dat leden uit het zuiden van het land of daar nog onder het een beetje een rit vinden, maar we hebben ook leden in Noord-Holland, en misschien is het wel leuk voor de kinderen om eens een vogelopvangcentrum te bezoeken, Kirsten weet een hoop over dieren te vertellen.
De open (mid)dag is van 14.00 tot 17.00, het adres vindt u in de link.
Groeten,
Ton.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 21:24 #1396340 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jazeker!
Heel erg leuk Ton, en daar mag je trots op zijn! Ik zit helaas te ver weg, maar anders was ik zeker komen kijken!
Veel plezier zondag!

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 22:47 #1396353 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Leuk
Dank Tom.
Wij zijn zelf ook wel benieuwd.
Groeten,

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-10-2013 23:44 #1396362 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic bekend bij mij
Ik kom uit Krommenie en ben zeer bekend met de vogel opvang. Ik wist niet dat mevrouw was overleden, wat mij wel opviel was dat het de laatste jaren erg hard achter uit ging voor wat betreft de boederij, ik kom er langs gefietst als ik naar Busch en Dam ga (over het spoor) om in mijn werkplaats te sleutelen aan de auto's. De laatste tijd is er veel activiteit en wordt er groot onderhoud gepleegd aan de boederij. Dat is een goede zaak.
Ik heb er menig vogeltje heengebracht ook toen ik klein was ging mij vader met mij vanuit Wormerveer met me mee. Ook met mijn zoon die nu al bijna 16 is (waar blijft die tijd) ook diverse keren vogels daar naar toe gebracht.
De vogelopvang is een begrip bij ons in Krommenie en omstreken, Goede zaak dat er weer leven in komt.
Gr Rene

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2013 01:31 #1396366 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vogel opvang
Alle vogel in de opvang; mijn idee! Schijten ze m'n Volvo niet onder................
Nee hoor, geintje!
Woon zelf aan het water, m'n kinderen zijn opgegroeid met allerlei soorten eenden en water-kippen.
M'n oudste dochter woont nu samen, in een woonwijk/rijtjeshuis.
Heeft wel 3 flessen-eenden in de tuin (je zal er maar naast wonen...)
NB ben zelf een Struis-vogel....

Moderators: Jerry Stam