Interessecheck Groupbuy: Spoilers 940 Estate, in de primer, zonder 3de remlicht.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 10:31 #1099367 door V700 register
Even een interessecheck:
Ik kan ze per 5 afnemen en een gereduceerde prijs bedingen, dus de vraag is of er animo is, voor een spoiler voor de 940 Estate.
De spoiler is in de primer gespoten en glad afgewerkt, maar dus zonder kleur.In de spoiler zit geen derde remlicht.De bevestigingsmaterialen zijn bijgeleverd.
Bevestiging door twee inbusboutjes die door de klep heen geboord dienen te worden.De ruimte, voor zover nog aan wezig, of gewoon tegen het fluiten of voor de plak, kan met kit dichtgemaakt worden.Bij twee auto's uitgevoerd en dat ging eigenlijk prima, je ziet er vrijwel niets van.De bevestiging is dus niet, zoals de originele, met klemmetjes om de rand van de klep heen.

De prijs die ik nu kan krijgen, is 75 euro en dan ligt ie op mijn deurmat.Afhalen hier kan daarna, opsturen voor 12,50 ook.
Ik heb nog navraag gedaan, wat in kleur spuiten kost, dat zet ik hier later bij.
Vragen graag per berichtje hieronder, of per PB.
Zou je zo'n spoiler willen bestellen als het door gaat, kan je dat ook hieronder als reactie aangeven.

EDIT:
Ik heb zojuist antwoord terug.Spoilers kunnen worden geleverd voor 72 euro.De spuitkosten bedragen 86,50 euro.Dan is ie gespoten, in de kleur, gebaseerd op het door te geven kleurnummer dan de geinteresseerde, in de kleur van de auto dus.
Mochten ze allemaal in dezelfde kleur worden, kan er 25% korting op de spuitkosten vanaf.....maar dat zou wel erg onwaarschijnlijk zijn.

Interesse:- RVL : 2 maal in kleur- Dreamon940 : 1 maal in de primer

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 10:58 #1396292 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe is de bevestiging?
Hoe is de bevestiging? Wordt het boren of kan het met tape/lijm en klemmetjes?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 11:16 #1396294 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thanks.

henk 940LPT schreef : Hoe is de bevestiging? Wordt het boren of kan het met tape/lijm en klemmetjes?

Thanks, tekst aangepast.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2013 02:44 #1396894 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic twee maal svp
Twee stuks voor mij Bas. In dark olive green en grijs zie kleurcodering onderschrift.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2013 08:59 #1397067 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hm.
Helaas is twee eigenlijk niet echt de moeite waard.
Niemand, verder?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2013 11:40 #1397074 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas
Helaas niet. Boren in de klep zie ik niet zo zitten ivm corrosie. Bovendien heb ik al spatlappen die m wat stoerder maken, eigenlijk al stoer maar ook bescheiden genoeg voor mijn zakelijk gebruik. Met een spoiler daarbij wordt het net iets te denk ik.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2013 22:12 #1397173 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeker
wel interesse, ik twijfel m.n. over spuiten. Mijn 740 is brandweerrood en dus wat verweerd sinds '91.Schrijf mij maar op voor een spoiler in de primer. Evt spuiten kom ik dan binnen een paar dagen op terug.

Moderators: Jerry Stam