VKB 2013 filmpje...
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2013 14:29 #1099305
door Hedwig Lambrechts (GAST)
VKB 2013 filmpje... is gemaakt door Hedwig Lambrechts (GAST)
Een leuk <a href="" target="_blank">filmpje van de 700-900-90 parking!
Groeten,Hedwig
Groeten,Hedwig
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2013 00:21 #1395973
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2013 18:55 #1395994
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic idd de witte komt ook voorbij
idd de witte komt ook voorbij
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2013 23:13 #1395999
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Was een leuke gast!
Ik heb met de eigenaar een tijd lang gesproken toen ik vertrok terug naar huis. De eigenaar is een jonge gast. Zeer gepassioneerd Volvo rijder en vooral met zijn S90. De wagen is een mooi exemplaar. De auto heeft veel onderhoud nodig, dat zag ik en hij wist dat ook wel. Hij is helemaal speciaal van Engeland hierheen gereden voor de VKB. Ik kreeg de indruk dat een Volvo in Engeland niet echt "gewaardeerd" werd of zo. In iedergeval, hij kon nergens goed terecht behalve in Nederland en in Zweden op de VROM. Hij was een erg teruggetrokken persoon. Maar van zodra je gaat vertellen over Volvo's kwam hij een beetje los zeg maar.
De automaat heeft problemen. Dus ik gaf hem tips hoe de automaat te flushen. Hij wist dat echt niet en ging dat opvolgen.
Een beetje een triest verhaal. Hij had het wel naar de zin gehad in Rosmalen had ik begrepen. De VROM in Zweden was ook goed bevallen. In Engeland ging het allemaal niet zo goed met de Volvo hobby.
De automaat heeft problemen. Dus ik gaf hem tips hoe de automaat te flushen. Hij wist dat echt niet en ging dat opvolgen.
Een beetje een triest verhaal. Hij had het wel naar de zin gehad in Rosmalen had ik begrepen. De VROM in Zweden was ook goed bevallen. In Engeland ging het allemaal niet zo goed met de Volvo hobby.
Moderators: Jerry Stam