Ze zitten er weer onder.............
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2013 19:01 #1099263
door André Struis
Ze zitten er weer onder............. is gemaakt door André Struis
Normaal ben ik niet zo snel, maar de winterbanden zitten er weer onder (onder de Volvo dan)
Gelijk even de wielkasten schoongemaakt met borstel en perslucht, 4 spuitbussen body-coating erin leeg gespoten.
Ook ontdekt waar het gerammel vandaan kwam; PU rubber van de voorste stabi-stang naar de kl*te (zit er net 2 jaar onder.....)
Ik krijg ook wat speling op de bevestiging van de stuurstangen in het stuurhuis, onder het harmonica rubber.
Heb ik weer, is m'n stuur-huis niet lek, kan ik hem hierom vervangen.
Gelijk even de wielkasten schoongemaakt met borstel en perslucht, 4 spuitbussen body-coating erin leeg gespoten.
Ook ontdekt waar het gerammel vandaan kwam; PU rubber van de voorste stabi-stang naar de kl*te (zit er net 2 jaar onder.....)
Ik krijg ook wat speling op de bevestiging van de stuurstangen in het stuurhuis, onder het harmonica rubber.
Heb ik weer, is m'n stuur-huis niet lek, kan ik hem hierom vervangen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2013 19:04 #1395760
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vroeg
Je bent er vroeg bij. Vandaag was het hier nog ruim 17 gr.
Ook ik heb ze klaar liggen maar wacht nog even op kouder weer.
Ook ik heb ze klaar liggen maar wacht nog even op kouder weer.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2013 19:41 #1395762
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Zomerbanden
De Zomerbanden werden slecht, m'n vrouw moet de komende weken veel op pad, vandaar gelijk die winter-jongens eronder.
Doen het alicht beter dan die kale Primacy's in de regen.
Doen het alicht beter dan die kale Primacy's in de regen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2013 22:01 #1395778
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is af en toe
Het is af en toe niet verkeerd om onder de wagen te duiken! Soms tref je iets volledigs onverwachts. De actie van de winterbanden was je dus niet voor niets
Ik wacht nog even met de winterbanden. Deze week wordt het hier in de Kempen 20C tot 22C. Niet te geloven, wat een najaar. Lijkt wel nog steeds zomer.
De velgen voor de winterbanden heb ik al klaar. Alleen voorlopig nog niet nwe banden bestellen en monteren. Het is nog vol op zomer hier. Niet te geloven!..
Groet allen,
Robert
Ik wacht nog even met de winterbanden. Deze week wordt het hier in de Kempen 20C tot 22C. Niet te geloven, wat een najaar. Lijkt wel nog steeds zomer.
De velgen voor de winterbanden heb ik al klaar. Alleen voorlopig nog niet nwe banden bestellen en monteren. Het is nog vol op zomer hier. Niet te geloven!..
Groet allen,
Robert
Moderators: Jerry Stam