PRV-event 2014 op zaterdag 14 juni
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2013 11:56 #1099201
door Lex Stax (GAST)
PRV-event 2014 op zaterdag 14 juni is gemaakt door Lex Stax (GAST)
Waarde Volvisti,
In 2014 gaan Lieme Huib en ik weer een PRV Event organiseren. De bezitters (en de liefhebbers) van de 760 en 780 met V6 kunnen de datum van 14 juni 2014 met dikke letters in de agenda, PDA en smartphone noteren. De Peugeots, Renault, Deloreans, Citroëns, Eagles (niet de zangers), Helems, Talbots en Lancia's worden weer uitgenodigd.
Plaats, tijdstip en programma volgen nog. Ik heb er ook een agendaitem van gemaakt. Meer info via <a href=" www.douvrin.eu "> www.douvrin.eu . Op deze website hebben we zoveel mogelijk info (historie, techniek, Youtubes, autofolders, autoartikelen) over de V6 en de auto's die de V6 omhullen, verzameld.
In 2014 gaan Lieme Huib en ik weer een PRV Event organiseren. De bezitters (en de liefhebbers) van de 760 en 780 met V6 kunnen de datum van 14 juni 2014 met dikke letters in de agenda, PDA en smartphone noteren. De Peugeots, Renault, Deloreans, Citroëns, Eagles (niet de zangers), Helems, Talbots en Lancia's worden weer uitgenodigd.
Plaats, tijdstip en programma volgen nog. Ik heb er ook een agendaitem van gemaakt. Meer info via <a href=" www.douvrin.eu "> www.douvrin.eu . Op deze website hebben we zoveel mogelijk info (historie, techniek, Youtubes, autofolders, autoartikelen) over de V6 en de auto's die de V6 omhullen, verzameld.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2013 15:17 #1395377
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PRV
Jullie zijn er mooi vroeg bij.
Het staat in de agenda. Al is juni altijd een drukke maand met evenementen.
groet Chris
Het staat in de agenda. Al is juni altijd een drukke maand met evenementen.
groet Chris
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2013 16:24 #1395383
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic PRVroeg bij!
Precies, daarom de datum alvast geprikt!
Moderators: Jerry Stam