Blauw embleem op grill
- André Struis
- Nieuw lid
-
Trouwens je kan dat embleem ook gerust op z´n kant monteren, je ziet in het voorbij gaan toch alleen maar een blauwe vlek.
Het oudere V700 lid hoeft hierdoor maar 90 graden ipv 180 graden te bukken om het embleem te kunnen lezen, zonder leesbril....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ho,Ho hij is nog geen lid,er staat, ikwil wel snel lid worden,dus voorlopig nog twee,dus wel graag bij de les blijven Roosendaler.Volvo Longis schreef : Dat zijn er dan al drie!
Groeten Ted
- Bart Verhaagen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk dat ik tzt een eigen schildje ontwerp (en dan laat maken). Maar dan moet de economie wel meezitten anders blijft die eerste 9 wel heel lang de andere 5 cijfertjes aanvoeren. Als het lukt in 2015 is het iets van 50.000 per jaar gemiddeld geweest. Kon beter...
- Bart Verhaagen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan kun je nog een heeeele tijd vooruitBart1958 schreef : Waar blijf ik dan met m'n schamele 90.000 (niet per jaar maar in totaal)....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedoel je zoiets als hier, linksonder op de foto?JP Elverding schreef : Ik denk dat ik tzt een eigen schildje ontwerp (en dan laat
maken).
Die sticker kun je ook krijgen met "1 Miljoen"er op, plaatje heb ik nog wel ergens(komt uit de groupbuy, van een paar jaar terug: <a href="/node/21945">Inventarisatie groupbuy grillebadges kilometersticker.)</a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kortom, West Brabant is goed vertegnwoordigd.
- V700 register
- Nieuw lid
-