Volvo 940 zoekt sleutelplek (en -hulp)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2013 21:18 #1099166
door V700 register
Volvo 940 zoekt sleutelplek (en -hulp) is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,
Sinds afgelopen zaterdag ben ik de gelukkige eigenaar van een Volvo 940 Estate uit 1996. 487.000 km op de teller, maar still going strong. Heerlijke auto! Hiervoor had ik een 240, waarbij ik al voorzichtig wat sleutelstappen heb gezet, maar niets extreems. Hij moet tenslotte ook meestal de volgende dag weer rijden. Ik heb hierbij wel gemerkt dat het vooral spannend is of je bij de eerste keer iets demonteren, alles ook weer op de plaats terug krijgt.
Ik voorzie dat er aan mijn 940 nog wel het 1 en ander gesleuteld moet worden. Beginnend met nieuwe remschijven en remblokken, maar ook en de voortrein rammelt wat bij het passeren van drempels.
Voor dit alles zoek ik eigenlijk een gepassioneerde sleutelaar in het midden van het land, woon zelf in Geldermalsen, die ruimte en (wat) hulp kan bieden bij het sleutelen.
Ik hoop iets te horen!
Sinds afgelopen zaterdag ben ik de gelukkige eigenaar van een Volvo 940 Estate uit 1996. 487.000 km op de teller, maar still going strong. Heerlijke auto! Hiervoor had ik een 240, waarbij ik al voorzichtig wat sleutelstappen heb gezet, maar niets extreems. Hij moet tenslotte ook meestal de volgende dag weer rijden. Ik heb hierbij wel gemerkt dat het vooral spannend is of je bij de eerste keer iets demonteren, alles ook weer op de plaats terug krijgt.
Ik voorzie dat er aan mijn 940 nog wel het 1 en ander gesleuteld moet worden. Beginnend met nieuwe remschijven en remblokken, maar ook en de voortrein rammelt wat bij het passeren van drempels.
Voor dit alles zoek ik eigenlijk een gepassioneerde sleutelaar in het midden van het land, woon zelf in Geldermalsen, die ruimte en (wat) hulp kan bieden bij het sleutelen.
Ik hoop iets te horen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2013 21:28 #1395021
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lid worden
Dit lijkt me DE reden om lid te worden van de vereniging. Dan kun je naar de sleuteldagen, waar je professionele hulp krijgt, en ondersteuning. De Beste investering die je kunt doen.
en ze zijn ook nietal te ver weg bij jou in Geldermalsen vandaan.
Binnenkort is er weer een bijvoorbeeld de 19de in Heerhugowaard, wr was er een efglopen weekend in Oud Gastel
en op 2 november in Gemert.
Je kunt als je dat wil vast ook daar lid worden Als het bevalt.
en ze zijn ook nietal te ver weg bij jou in Geldermalsen vandaan.
Binnenkort is er weer een bijvoorbeeld de 19de in Heerhugowaard, wr was er een efglopen weekend in Oud Gastel
en op 2 november in Gemert.
Je kunt als je dat wil vast ook daar lid worden Als het bevalt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2013 23:57 #1395031
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed idee
Hi Jeroen,
Dat is zeker een goed idee! Daarnaast houd ik me nog steeds aanbevolen voor een sleutelmaatje in de regio Geldermalsen
Dat is zeker een goed idee! Daarnaast houd ik me nog steeds aanbevolen voor een sleutelmaatje in de regio Geldermalsen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2013 07:08 #1395072
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat voor uitvoering?
Hoi,
Leuk dat je ook een 940 hebt gekocht!
Hoe ziet die eruit? Kleur? Opties?
Ben benieuwd!
Grt
Michiel
Leuk dat je ook een 940 hebt gekocht!
Hoe ziet die eruit? Kleur? Opties?
Ben benieuwd!
Grt
Michiel
Moderators: Jerry Stam