''Daar kun je mee thuis komen'' reclame 744
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo te zien wel een liefhebbersauto (iemand van hier..?) zie iig een reflectorbalk,mistlampen,striping op de bumpers, snowcap. Kenteken is niet van de auto en is niet verder bekend.
<a href="">
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Vincent van der Spek
- Junior lid
-
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was alles maar zo veilig als een Volvo 740
Tja, waarschijnlijk ook die auto om te voorkomen dat huidige fabrikanten gaan klagen als er een herkenbare moderne auto in voorkomt.
Net als dat in reclames tegenwoordig vaak een blanke man tussen de 30 en 40 gebruikt wordt. Dan kan (bijna) niemand gaan roepen dat iets discriminatie is oid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
De blanke man van tussen de 30 en 40 klaagt niet zo gauw............. die kan je makkelijk voor L*L zetten, met een piano spelend huisdier op de bijrijders stoel, in een lange onderbroeken Volvo.A_A schreef : Net als dat in reclames tegenwoordig vaak een blanke man tussen de 30 en 40 gebruikt wordt. Dan kan (bijna) niemand gaan roepen dat iets discriminatie is oid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grappig is dat ik bij deze reclame eerder een moderne auto verwacht, wat natuurlijk onzin is. Je gaat automatisch uit van je eigen referentiekader en mijn eerste reactie is; ik kijk nooit op mijn telefoon als ik in de auto zit. Als ik moet bellen doe ik dat op een plek waar ik rustig kan praten. Maar mijn referentiekader is dat ik, ondanks mijn leeftijd, met pensioen ben en alle tijd van de wereld heb. Dat is natuurlijk compleet anders dan wanneer je een drukke baan hebt.
Toch vind ik de boodschap erg belangrijk. Blijf gefocussed op autorijden en zit niet te kloten met je telefoon.
Iedereen veilige kilometers toegewenst zonder dat je gestoord wordt door je mobiel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Slecht voorbeeld dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-