nieuw navigatiesysteem: Welke?
- Jan Huijsmans
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2013 17:37 #1393613
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Garmin?
Ik heb nu een Gamrin uit 2008 (Nuvi 255w, de w geeft je een fatsoenlijk toetsenbord) en sinds 2011 zit er ene lifetime map update op. Werkt prima, verkeersinfo is buiten Nederland fatsoenlijk, in nederland loopt het ruim 15 min achter op de werkelijkheid. (niet erg als je na de files rijdt, de borden zijn actueler)
Daarnaast heb ik op de gsm van de werkgever (android) <a href=" play.google.com/store/apps/details?id=com.mapfactor.navigator ">mapfactor gps navigator. Prima ervaringen mee (al heb ik liever Greet (Garmin). Het is een app die je gsm ombouwt tot een navigatie systeem. (OSMand is overigens ook prettig in gebruik) Bij deze kan je de OSM maps gebruiken en verkeers info aan zetten. (geloof ik, niet echt gebruikt)
Als Greet de geest geeft zal er vast wel weer een Garmin komen, of ik moet dan toch aan de stroomvretende smartphone zijn. (prive bel ik nog met de vertrouwde nokia 6310i)
Daarnaast heb ik op de gsm van de werkgever (android) <a href=" play.google.com/store/apps/details?id=com.mapfactor.navigator ">mapfactor gps navigator. Prima ervaringen mee (al heb ik liever Greet (Garmin). Het is een app die je gsm ombouwt tot een navigatie systeem. (OSMand is overigens ook prettig in gebruik) Bij deze kan je de OSM maps gebruiken en verkeers info aan zetten. (geloof ik, niet echt gebruikt)
Als Greet de geest geeft zal er vast wel weer een Garmin komen, of ik moet dan toch aan de stroomvretende smartphone zijn. (prive bel ik nog met de vertrouwde nokia 6310i)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2013 10:05 #1393644
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Navigatiesysteem: dagaanbieding Media Markt Garmin
Ter info de dagaanbieding van de Media Markt (ofschoon ik absoluut geen Garmin fan ben. Heb zowel TomTom als Garmin: leve TomTom!):
<a href=" www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag....=107&et_sub=2813 "> www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag....=107&et_sub=2813
<a href=" www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag....=107&et_sub=2813 "> www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag....=107&et_sub=2813
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2013 17:00 #1393718
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic getest
Ik heb Waze even getest maar dat grote scherm is ook niet nodig omdat hij duidelijk zegt welke straat je in moet, dus: rechtsaf de Mulderstraat in (oké, bij Pythagoraslaan was de uitspraak niet om aan te horen, maar toch). Mogelijk kan dat bij TT en Garmin ook hoor maar ik vind dat wel een vooruitgang iig. Inspreken van het adres ging bij Google Navigation al uitstekend en deze doet daar niet voor onder (ik vermoed dezelfde engine). Ik ben wel benieuwd welke kaarten Waze gebruikt. (ow, ik zie nu dat Google Waze gekocht heeft, dat wordt interessant....)danmarc schreef : Maar ja ... dat is geen groot scherm.
Moderators: Jerry Stam