Faktor binnen
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2013 22:52 #1393426
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Dat zeg je nou wel....
Hoi Claudia,
Mij verging het juist andersom. Toen ik mijn 850 sedan in 2001 inruilde voor de s90 ben ik onmiddelijk op zoek gegaan naar een liefhebbers clubje in dit genre. Kon zo snel geen vereniging vinden en heb toen een verzoek ingediend voor toelating bij de 850 club. (haar kontje lijkt er wel een beetje op)
Helaas, nooit ook maar één reactie van de 850 club mogen ontvangen... Pas een tijd later kwam ik er toevallig achter dat er ook een V700 vereniging was opgericht waar de s90 wel welkom was. Dus een stikkertje kan toch wel iemand op een idee brengen.
Ook heb ik altijd de flyers bij me in de fietstas. Nu kun je "ze" nog héél eventjes aanschouwen in het centrum van Utrecht...
En ik was/ben ècht wel een kenner...
Mij verging het juist andersom. Toen ik mijn 850 sedan in 2001 inruilde voor de s90 ben ik onmiddelijk op zoek gegaan naar een liefhebbers clubje in dit genre. Kon zo snel geen vereniging vinden en heb toen een verzoek ingediend voor toelating bij de 850 club. (haar kontje lijkt er wel een beetje op)
Helaas, nooit ook maar één reactie van de 850 club mogen ontvangen... Pas een tijd later kwam ik er toevallig achter dat er ook een V700 vereniging was opgericht waar de s90 wel welkom was. Dus een stikkertje kan toch wel iemand op een idee brengen.
Ook heb ik altijd de flyers bij me in de fietstas. Nu kun je "ze" nog héél eventjes aanschouwen in het centrum van Utrecht...
En ik was/ben ècht wel een kenner...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2013 23:22 #1393427
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat jammer en raar dat je
Wat jammer en raar dat je destijds geen reactie kreeg, geejee!
Maar doe je dan bij elke 700/900-serie zonder kenmerken van de vereniging een flyer achter de ruitenwisser? En krijg je daar later weleens reacties op?
Maar doe je dan bij elke 700/900-serie zonder kenmerken van de vereniging een flyer achter de ruitenwisser? En krijg je daar later weleens reacties op?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2013 01:37 #1393431
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Claudia,
Inderdaad raar dat ik destijds nooit een reactie van de 850 club heb gekregen...
Ik fiets regelmatig in/door de stad Utrecht. En..., als ik een Baksteen geparkeerd zie staan..., dan is het even afstappen en flyeren. Af en toe is het wel genant. Daarom noteer ik de kentekens ook, zodat berijders niet dubbel worden "geplaagd". Dat zou alleen maar irritatie opwekken...
Zelf hoor ik zelden iets, immers mijn naam staat er niet op. Wel weet ik dat Baksteenbezitters, middels kennisname van de mooie kleuren informatie folder, lid van onze vereniging zijn geworden. Maar ik ben uiteraard niet de enige die de moeite (en het risico) neemt om zo'n "foldertje" achter iemands ruitenwisser te doen. Het wordt ook niet altijd in dank afgenomen als je "betrapt" wordt. Maar een kort enthousiast gesprekje doet meestal wonderen. Het gaat er meestal om hoe je het op zo'n moment" brengt"....
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic kentekens opschrijven...
Claudia,
Inderdaad raar dat ik destijds nooit een reactie van de 850 club heb gekregen...
Ik fiets regelmatig in/door de stad Utrecht. En..., als ik een Baksteen geparkeerd zie staan..., dan is het even afstappen en flyeren. Af en toe is het wel genant. Daarom noteer ik de kentekens ook, zodat berijders niet dubbel worden "geplaagd". Dat zou alleen maar irritatie opwekken...
Zelf hoor ik zelden iets, immers mijn naam staat er niet op. Wel weet ik dat Baksteenbezitters, middels kennisname van de mooie kleuren informatie folder, lid van onze vereniging zijn geworden. Maar ik ben uiteraard niet de enige die de moeite (en het risico) neemt om zo'n "foldertje" achter iemands ruitenwisser te doen. Het wordt ook niet altijd in dank afgenomen als je "betrapt" wordt. Maar een kort enthousiast gesprekje doet meestal wonderen. Het gaat er meestal om hoe je het op zo'n moment" brengt"....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2013 08:41 #1393435
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Modellen
Alle modellen behoren tot de 700 serie, maar ik denk dat de meeste mensen bij Volvo 700 serie toch eerder aan een 740/760/780 dan dan ze meteen doorhebben dat de 940/960 en S/V90 daar ook bij horen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2013 09:24 #1393440
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat zijn weer 171 leden
Dat zijn weer 171 leden sinds ik lid ben. En dat is ongeveer 2 jaar geleden.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2013 13:43 #1393849
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Factor
Mag ik even vragen welke Factor er bij jou in de bus gevallen is Wouter, ik bedoel welk nummer?
Ik ben net terug van vier maanden Zweden, de laatste die ik hier heb is voorjaar 2013, nummer 58.
Groeten,
Ik ben net terug van vier maanden Zweden, de laatste die ik hier heb is voorjaar 2013, nummer 58.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2013 19:22 #1393858
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic FaCtor
@ Ton
Ik heb factor nummer 58 gekregen.
Dus dat is als het goed is de laatste.
Groetjes Wouter
Ik heb factor nummer 58 gekregen.
Dus dat is als het goed is de laatste.
Groetjes Wouter
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2013 19:26 #1393859
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Factor
Dank je wel, dan staan we gelijk.
Groeten,
Groeten,
Moderators: Jerry Stam