Beoordeling forumtransacties met forumleden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2013 22:53 #1392701 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onzin !
Juist op het 850forum werkt het fantastisch en is ook tot stand gekomen nadat er een paar gasten waren die mensen doelbewust aan het tillen waren.  Noem even geen namen, maar iedereen op het 850forum kan je ze zo opnoemen.
Sindsdien is dat gezeik helemaal over en kun je als potentiele koper snel zat zien met wat voor vlees je te maken hebt en of dit enigzins betrouwbaar is.
Als iemand voor het merendeel posititeve reacties heeft en er komt eens een keer een slechte dan kan een koper zelf wel zien dat dit niet alles zegt over die mens.  Het kan ook gewoon miscommunicatie zijn waardoor hij een - heeft gekregen.
We werken er op het 850forum al een hele poos mee, na volle tevredenheid van iedereen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2013 22:56 #1392702 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic moedwil en misverstand
Ik heb zelf ook louter goede ervaringen met kopen en verkopen via deze site. Complimenten zijn leuk, maar ik vind in dit kader 'geen nieuws is goed nieuws' goed genoeg. Ik denk dat 'oplichters' sowieso wel ontmaskerd worden.

solexpaul schreef : Pieter lees maar eens hoe het gaat op het 850 forum.

Ik kan dat topic niet vinden of is het alleen voor ingelogde gebruikers te zien?

solexpaul schreef : En een misverstand is uit te praten.....

Klopt, maar het is de vraag wat er bij de rest van de forumgebruikers blijft hangen. Het 'kwaad' is dan al geschied. Je gaat er ook vanuit dat iedereen op het forum komt en zin heeft om tegengas te geven... dat is ook niet altijd het geval.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2013 23:05 #1392706 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Topic
'Feedback op forumtransacties' op het 850forum is alleen te zien als je idd ingelogd bent !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2013 23:18 #1392707 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tegen
Ook ik ben tegen.
Paul mischien op  aanstaande ledenvergadering maar eens over stemmen ?
Leden beslissen immers toch of het wel en wee vd onze club.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2013 23:37 #1392708 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @Frits ik heb dit topic
@Frits ik heb dit topic geopend en iedereen die een plusje of een minnetje wilt zetten is welkom in dit topic. Doe niets buiten het forumregelement om dus ALV is wel heel zwaar burocratisch geschut.
@Pieter je weet wellicht nog hoelang een oplichter zich onder ons heeft begeven en hoe lang hij zijn gang heeft kunnen gaan voordat er bij het bestuur een belletje ging rinkelen ? ????? Was met zo'n topic te voorkomen geweest zie het verhaal van Dirk.
ALtijd voor en tegenstanders, laten we on topic blijven en diegene die zich geroepen voelt om positieve of opbouwende feedback te geven op een forumtransactie van harte welkom in dit topic.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 01:06 #1392716 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Vlam
Hallo Paul
Je weet ook hoe hier af en toe de vlam in de pan slaat.  Een lijst zoals jij die voorstaat lijkt me geen goed idee.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 08:04 #1392723 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Begrijp wat je bedoelt
Begrijp wat je bedoelt Mathy. Eigenlijk best wel jammer eigenlijk gebeurt op het 850 forum niet.
Ik leg mij er bij neer en zal geen plusjes meer plaatsen :-) En dat terwijl posititive energie juist positieve energie geeft :-)
Zonnige dag allemaal!

• Lex Stax (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 08:40 #1392724 door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Complimenten uitdelen
is nooit verboden en altijd leuk!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 09:04 #1392725 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic betaald?
Hoi Paul, ezk , oke maar die auto die ik van je gekocht heb, die had ik toch al betaald ?Of niet?

enneuh + 2 voor Paul voor de volledige info en de eerlijkheid bij de verkoop van zijn auto. Ik vrees echter dat zo'n database te veel is om te implenteren in dit technisch wankele forum.
groeten, Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 10:17 #1392736 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik

Mathy schreef : Hallo Paul
Je weet ook hoe hier af en toe de vlam in de pan slaat.  Een lijst zoals jij die voorstaat lijkt me geen goed idee.
groetjes
Mathy

Snap dat niet helemaal Mathy, het is al bewezen dat het gewoon goed werkt, ook andere fora nemen het inmiddels over van het 850forum.
Toen het werd ingevoerd waren er een paar mensen op tegen; deze zijn inmiddels compleet bijgedraaid en werken er ook vrolijk aan mee, zonder enige tegensputtering.
En degeen die het meest er op tegen was, was ook tevens de grootste tillert op het forum en die is er nu vanaf gebonjourd (zoals het ook terecht hoort natuurlijk).
En zoals al gezegd 10 plussen tegen 1 min wilt natuurlijk niet zeggen dat iemand een oplichter of slechte koper/verkoper is ofzo.  Maar als er 10 minnen staan tov 1 enkel plusje, zou ik toch voorzichtig zijn ermee en uitsluitend op contante basis werken.
De lijst word zowel voor de verkopers als kopers gemaakt, dus beide evenveel kansen om het netjes af te handelen, zoals het gewoon hoort.  Dus iedereen kan zien, als hij of zij onderdelen zoekt of wilt verkopen, met wie hij/zij mee te maken heeft.

Moderators: Jerry Stam