Beoordeling forumtransacties met forumleden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sindsdien is dat gezeik helemaal over en kun je als potentiele koper snel zat zien met wat voor vlees je te maken hebt en of dit enigzins betrouwbaar is.
Als iemand voor het merendeel posititeve reacties heeft en er komt eens een keer een slechte dan kan een koper zelf wel zien dat dit niet alles zegt over die mens. Het kan ook gewoon miscommunicatie zijn waardoor hij een - heeft gekregen.
We werken er op het 850forum al een hele poos mee, na volle tevredenheid van iedereen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan dat topic niet vinden of is het alleen voor ingelogde gebruikers te zien?solexpaul schreef : Pieter lees maar eens hoe het gaat op het 850 forum.
Klopt, maar het is de vraag wat er bij de rest van de forumgebruikers blijft hangen. Het 'kwaad' is dan al geschied. Je gaat er ook vanuit dat iedereen op het forum komt en zin heeft om tegengas te geven... dat is ook niet altijd het geval.solexpaul schreef : En een misverstand is uit te praten.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Paul mischien op aanstaande ledenvergadering maar eens over stemmen ?
Leden beslissen immers toch of het wel en wee vd onze club.
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Pieter je weet wellicht nog hoelang een oplichter zich onder ons heeft begeven en hoe lang hij zijn gang heeft kunnen gaan voordat er bij het bestuur een belletje ging rinkelen ? ????? Was met zo'n topic te voorkomen geweest zie het verhaal van Dirk.
ALtijd voor en tegenstanders, laten we on topic blijven en diegene die zich geroepen voelt om positieve of opbouwende feedback te geven op een forumtransactie van harte welkom in dit topic.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je weet ook hoe hier af en toe de vlam in de pan slaat. Een lijst zoals jij die voorstaat lijkt me geen goed idee.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik leg mij er bij neer en zal geen plusjes meer plaatsen
Zonnige dag allemaal!
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
enneuh + 2 voor Paul voor de volledige info en de eerlijkheid bij de verkoop van zijn auto. Ik vrees echter dat zo'n database te veel is om te implenteren in dit technisch wankele forum.
groeten, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Snap dat niet helemaal Mathy, het is al bewezen dat het gewoon goed werkt, ook andere fora nemen het inmiddels over van het 850forum.Mathy schreef : Hallo Paul
Je weet ook hoe hier af en toe de vlam in de pan slaat. Een lijst zoals jij die voorstaat lijkt me geen goed idee.
groetjes
Mathy
Toen het werd ingevoerd waren er een paar mensen op tegen; deze zijn inmiddels compleet bijgedraaid en werken er ook vrolijk aan mee, zonder enige tegensputtering.
En degeen die het meest er op tegen was, was ook tevens de grootste tillert op het forum en die is er nu vanaf gebonjourd (zoals het ook terecht hoort natuurlijk).
En zoals al gezegd 10 plussen tegen 1 min wilt natuurlijk niet zeggen dat iemand een oplichter of slechte koper/verkoper is ofzo. Maar als er 10 minnen staan tov 1 enkel plusje, zou ik toch voorzichtig zijn ermee en uitsluitend op contante basis werken.
De lijst word zowel voor de verkopers als kopers gemaakt, dus beide evenveel kansen om het netjes af te handelen, zoals het gewoon hoort. Dus iedereen kan zien, als hij of zij onderdelen zoekt of wilt verkopen, met wie hij/zij mee te maken heeft.