Taxatie en verzekering
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2013 13:53 #1098692
door V700 register
Taxatie en verzekering is gemaakt door V700 register
Wij hebben onderstaande 940 Est. Ingeruild voor een 1998 model nu willen we deze laten taxeren en evt. Verzekering overspuiten.
Wij wonen in de regio Rotterdam. Weten jullie een goede taxateur, want deze 940 is nl. Een plaatje dus moet goed gebeuren.
Dit is onze enige auto en hij moet natuurlijk ook goed worden verzekert. Iemand een idee voor deze youngtimer?
Wij wonen in de regio Rotterdam. Weten jullie een goede taxateur, want deze 940 is nl. Een plaatje dus moet goed gebeuren.
Dit is onze enige auto en hij moet natuurlijk ook goed worden verzekert. Iemand een idee voor deze youngtimer?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2013 14:51 #1392579
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic taxatie
wordt een paar keer per jaar ook georganiseerd door de vereniging. Weet zo niet wanneer er weer 1 is.
Voor verzekering heb ik goede ervaring met <a href=" adviesverzekerd.homestead.com/advies.html "> adviesverzekerd.homestead.com/advies.html
Leuk persoonlijk contact en autoliefehebbers.
Voor verzekering heb ik goede ervaring met <a href=" adviesverzekerd.homestead.com/advies.html "> adviesverzekerd.homestead.com/advies.html
Leuk persoonlijk contact en autoliefehebbers.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2013 16:46 #1392662
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dichtbij
@Amerom
Er zit er een nabij rotterdam, in alphen ad rijn, is dus bijna om de hoek voor ons.
Volgens mij zijn daar ook wel eens v700 leden geweest, kan alleen nu niets meer hier op site opzoeken.
Voor die 95 euro kan je erwel even langsrijden , hoef je niet op een taxatiedag van de vereniging te wachten.
<a href=" www.steijntaxaties.nl/ "> www.steijntaxaties.nl/
Er zit er een nabij rotterdam, in alphen ad rijn, is dus bijna om de hoek voor ons.
Volgens mij zijn daar ook wel eens v700 leden geweest, kan alleen nu niets meer hier op site opzoeken.
Voor die 95 euro kan je erwel even langsrijden , hoef je niet op een taxatiedag van de vereniging te wachten.
<a href=" www.steijntaxaties.nl/ "> www.steijntaxaties.nl/
Moderators: Jerry Stam